بازیگران و موضوع و داستان فیلم سینمایی پایتخت


سریال محبوب پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم که چندین سال است جای خودش را در بین مردم باز کرده است قرار است در سال 98 یک سورپرایز برای مردم داشته باشد و آن هم ساخت نسخه سینمایی آن می باشد که در 90 دقیقه همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و شروع سال نو از...

بازیگران و موضوع و داستان فیلم سینمایی پایتخت

سریال محبوب پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم که چندین سال است جای خودش را در بین مردم باز کرده است قرار است در سال 98 یک سورپرایز برای مردم داشته باشد و آن هم ساخت نسخه سینمایی آن می باشد که در 90 دقیقه همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و شروع سال نو از شبکه یک پحش شود.

چندی پیش اخبار زیادی در خصوص ساخت سری ششم پایتخت 6 توسط کارگردان و عوامل منتشر شده بود که گفته بودند که اگر قصه جذاب باشه حتما ساخته خواهد شد .

اما امسال سازندگان پایتخت تصمیم گرفتند یک تله فیلم 90 دقیقه شاد از سریال پایتخت با حضور همه بازیگران این اثر تولید کنند.

داستان فیلم سینمایی پایتخت چیست ؟

تا کنون در مورد سوژه و قصه فیلم پایتخت خبری منتشر نشده است اما هومن حاج عبداللهی بازیگر این فیلم در یک گفتگو گفته است که محسن تنابنده گفته است قرار است 90 دقیقه مردم فقط قهقهه بزنند !.

بازیگران فیلم سینمایی پایتخت

محسن تنابنده در نقش نقی معمولی / احمد مهرانفر در نقش ارسطو عامل / ریما رامین فر در نقش هما / سارا و نیکا فرقانی در نقش سارا و نیکا / هومن حاج عبداللهی در نقش رحمان / نسرین نصرتی در نقش فهیمه / بهرام افشاری در نقش بهتاش / علیرضا خمسه در نقش پنجعلی.

صحبتهای هومن حاج عبداللهی در مورد فیلم سینمایی پایتخت که قرار است عید نوروز 1398 پخش شود :


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان