اجرای جهادی پویش «مادر قهرمان من»، همزمان با روز مادر+فیلم


اجرای جهادی پویش «مادر قهرمان من»، همزمان با روز مادر+فیلم

پویش مادر قهرمان من به‌منظور تجلیل از مادران سرپرست خانواری است که نیاز مالی و معیشتی دارند به همت جمیعت مردمی امام حسنی‌ها راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پویش مادر قهرمان من به‌منظور تجلیل از مادران سرپرست خانواری است که نیاز مالی و معیشتی دارند به همت جمیعت مردمی امام حسنی‌ها راه‌اندازی شده است. کار بسته بندی ارزاق، آماده کردن هدایا و تندیس مادر قهرمان من با حضور اعضای گروه‌های جهادی آماده تحویل به خانواده‌ها شد و تحویل این هدایا همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شده است.

اجرای جهادی پویش «مادر قهرمان من»، همزمان با روز مادر+فیلم

اجرای جهادی پویش «مادر قهرمان من»، همزمان با روز مادر+فیلم

در این خانواده‌ها پدر عموما به دلایلی همچون فوت، طلاق، بیماری و یا ازکارافتادگی سرپرست نیست. آمار پیش فرض این پویش برای تقدیرها، 500 مادر سرپرست خانوار است، اما چنانچه حمایت‌های مالی بیشتری صورت بگیرد، این تعداد بیشتر خواهد شد. گستره اجرایی پویش مادر قهرمان من 8 استان تهران، اردبیل، همدان, خراسان رضوی, سیستان و‌ بلوچستان، کرمان, لرستان و هرمزگان را در برمی‌گیرد.

کار شناسایی خانواده‌ها با فراخوانی که میان گروه‌های جهادی اعلام شد، انجام شد. به این منظور فرمی تهیه و توزیع شد تا مادران نیازمند شناسایی شوند. بعد از شناسایی خانواده‌ها تعدادی از آن‌ها انتخاب می‌شوند تا در روز مادر بسته‌ها را تحویل بگیرند. تندیس مادر قهرمان من و هدیه روز مادر به همراه بسته ارزاق با ارزش 170هزار تومان برای تقدیر از این مادران تدارک دیده شده و از روز شنبه تا پایان همین هفته به مناسبت ایام بزرگداشت مقام مادر تقدیم آنان خواهد شد. هدایا توسط رابطین جهادی به‌صورت شخصی تحویل مادران و تندیس تهیه‌شده از طرف فرزند خانواده به مادر اهدا خواهد شد.

اجرای جهادی پویش «مادر قهرمان من»، همزمان با روز مادر+فیلم

از آنجایی که تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق به علت بالا بودن آمار مادران سرپرست خانوار نیازمند، تا عید نوروز ادامه دارد. کسانی که تمایل دارند در این کار خیر مشارکت داشته باشند، می‌توانند همچنان کمک‌های مالی خود را به شماره کارت 6273811094136105، بانک انصار به نام گروه جهادی واریز کنند. کانال‌ امام‌حسنی‌ها در پیام‌رسان‌های داخلی و پیام‌رسان تلگرام با عنوان: https://t.me/emamhhasaniha216 و صفحه امام‌حسنی‌ها در اینستاگرام: emamhasaniha216@ اخبار مرتبط با این پویش را به‌اشتراک می‌گذارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی