ایوانکوویچ: هرجا لازم باشد می خندم/پرسپولیس قوی تر هم شده است!


ایوانکوویچ: هرجا لازم باشد می خندم/پرسپولیس قوی تر هم شده است!

بانک ورزش-مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم کار ما خیلی جدی است و فقط نباید بخندیم البته من می‌خندم، اما نه تو کارهای جدی.

به گزارش بانک ورزش، زلاتکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا نمی‌خندد گفت: فکر می‌کنم کار ما خیلی جدی است و فقط نباید بخندیم البته من می‌خندم، اما نه تو کارهای جدی. قبل از هر چیزی روی بازی تمرکز می‌کنم و خودم را درگیر کارهای دیگر نمی‌کنم. معمولا در طول بازی احساساتم را بروز نمی‌دهم البته از گل‌هایی که می‌زنیم خوشحال می‌شویم و در مورد آن صحبت می‌کنیم. اما اگر لازم است در حین بازی هم می‌خندم.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس ضعیف نشده است، گفت: نه تنها ضعیف نشده بلکه قوی‌تر هم شده‌ایم وقتی باید در سه جبهه بازی کنیم همه باید شانس بازی داشته باشند و به بازیکنان جدید هم فرصت بازی کردن بدهیم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از شیوه بازی تیم راضی هستید، گفت: من شخصاً‌ راضی‌ هستم و فکر می‌کنم می‌توانیم خیلی بهتر هم باشیم.درست نیست که بگوییم بلافاصله در نیم‌فصل دوم باید تیم در فرم کامل خود قرار بگیرد چون بازی‌های اصلی ما در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا از این به بعد شروع می‌شود.برای اینکه یک تیم با این تعداد بازیکن بتواند خوب عمل کند باید حداقل سه ماه کنار هم باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !