ترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر


ترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری 7 مسابقه پیگیری شد و بهترین‌های این هفته مشخص شدند.

به گزارش مشرق، هفته نوزدهم لیگ برتر با برگزاری ۷ بازی برگزار شد که در مهمترین دیدارهای این هفته استقلال، پدیده، نساجی، و پیکان رقبای خود را شکست دادند و البته دیدار سپاهان و ذوب‌آهن به دلیل همزمانی حضور تیم منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که جور تیام و جپاروف را یکجا کشید!

نتایج هفته نوزدهم در یک نگاه:

استقلال ۲ - ۰ پارس جنوبی جم
استقلال خوزستان ۱ - ۱ صنعت نفت آبادان
پدیده شهر خودرو ۲ - ۰ سپیدرود رشت
نساجی مازندران ۲ - ۰ فولاد
ماشین‌سازی‌تبریز ۰ - ۱ پیکان
نفت مسجدسلیمان ۰ - ۰ پرسپولیس

بازیکن هفته: یونس شاکری

مهاجم تیم فوتبال پدیده در این فصل کاملاً به مهره‌ای تاثیرگذار برای تیم گل محمدی تبدیل شده و یکی از عناصر مهم موفقیت سرخپوشان مشهدی در لیگ برتر است. شاکری در دیدار با سپیدرود ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند و بازیکن هفته لقب گرفت. البته آیاندا پاتوسی دیگر ستاره هفته نوزدهم لیگ برتر بود. بازیکن تازه وارد استقلال روی گل اول آبی پوشان تاثیر مستقیم داشت و باعث شد میرجوان دروازه تیم خودی را باز کرد و در ادامه پاتوسی گل دوم را هم به ثمر رساند تا خودش را به عنوان ستاره تیم شفر معرفی کند. در این هفته از سید مهران موسوی هم نباید گذشت زیرا این بازیکن با مهار پنالتی ماشین سازی در دقیقه ۹۲ مانع از این شد که بازی به تساوی کشیده شود و این گلر جوان به تنهایی ۲ امتیاز برای تیمش گرفت.

تیم هفته: پیکان

پیکانی‌ها طی هفته‌های گذشته ناکام‌ترین تیم لیگ برتر بودند و با شکست‌های پی در پی روند رو به نزولی را طی می‌کردند اما تیم فرکی به یکباره در تبریز پوست انداخت و بعد از تحمل شکست‌های پی در پی این بار در تبریز تیم خوب ماشین‌سازی را که اتفاقاً طی هفته‌های اخیر فقط بازی‌هایش را می‌برد شکست داد. در این هفته استقلال، پدیده و حتی نساجی مستحق کسب عنوان بهترین تیم هفته بودند اما پیکان تنها تیمی بود که در خارج از خانه برنده شد.

مربی هفته: حسین فرکی

فرکی هم به همان دلیلی که پیکان در این هفته بهترین تیم شد عنوان مربی برتر هفته را از آن خود کرد. مجید جلالی با نساجی نیز این هفته تیم خوب فولاد را در ورزشگاه وطنی شکست داد ولی کار فرکی که تیمش هفته‌ها رنگ برد را نچشیده بود ستودنی است.

بازی هفته: استقلال و پارس جنوبی

در این مسابقه در نیمه اول استقلال فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و با زدن ۲ گل به رختکن رفت. حتی ووریا غفوری هم می‌توانست زننده گل سوم این تیم باشد ولی ضربه پنالتی او را رحمان احمدی به کرنر فرستاد. در نیمه دوم این بازی مهیج هم تارتار با استفاده از فرزاد حاتمی و سیف اللهی استقلال را تحت فشار گذاشت تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه شاهد فوتبالی زیبا از سوی دو تیم باشند.

ناکام هفته: علی کریمی

مربی سپیدرود که فصل گذشته سرخپوشان شهر باران را در لیگ برتر حفظ کرد در این فصل به بن بست رسیده و شکست او و تیمش در مشهد باعث شد تا کریمی عطای کار در این تیم را به لقایش ببخشد. کریمی بعد از این باخت استعفا داد و تصمیم گرفته با این حرکت خود به سپیدرود شوک بدهد.

جدول گلزنان لیگ برتر:

۱۰ گل
کی روش استنلی سوارز (سپاهان)
۹ گل
علی علیپور (پرسپولیس)
۸ گل
آنتونی استوکس (تراکتورسازی)
۷ گل
یونس شاکری (پدیده شهر خودرو)
لوسیانو پریرا (فولاد)
۶ گل
امین قاسمی نژاد (پدیده شهر خودرو)

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی