ماجرای ارسال پیامک توهین‌آمیز به نمایندگان مجلس/ لاریجانی: وزارت اطلاعات پیگیری کند


ماجرای ارسال پیامک توهین‌آمیز به نمایندگان مجلس/ لاریجانی: وزارت اطلاعات پیگیری کند

نماینده مردم میاندوآب در جلسه علنی امروز مجلس توضیحاتی درباره ارسال پیامک توهین‌آمیز به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

ماجرای ارسال پیامک توهین‌آمیز به نمایندگان مجلس/ لاریجانی: وزارت اطلاعات پیگیری کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب در نوبت صبح جلسه علنی امروز (دوشنبه 6 اسفند ماه) طی اخطاری با استناد به اصل 23 قانون اساسی اظهار کرد: پیامکی برای همه نمایندگان ارسال شده که به همین دلیل متن آن را می‌خوانم.

وی افزود: در متن این پیامک آمده که چه اردوگاه اشرف منافقان در عراق و چه مجلس شورای منافقین در تهران هیچ فرقی با هم ندارند و فقط به فکر خودتان و آشوب و فتنه‌اید.

محبی‌نیا بیان کرد: اینستکس به دنبال ترور، تقطعه و خشونت بوده و کسی که این پیامک را ارسال کرده با TNT می‌آید و عمل کور و منافقانه‌ای انجام می‌دهد لذا به وزارت اطلاعات دستور دهید این شماره را پیگیری و برخورد کند چون عدم کنترل این افراد باعث ایجاد مشکلات زیادی می‌شود.

نماینده میاندوآب ادامه داد: شماره‌ای که به نمایندگان این پیامک را ارسال کرده ۰۹۲۲۹۷۳۱۴۴۹ است لذا با توجه به اینکه این شماره و منشأ این پیام مشخص است به وزارت اطلاعات دستور دهید این فرد را پیدا کرده و با وی برخورد جدی انجام دهد، مرگ بر افرادی که پشت این تفکر، بیانات و تهدیدها هستند چرا که این باعث پرورش نیروهایی می‌شود که به جز بی ادبی و بی احترامی به قانون چیزی ندارند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده میاندوآب گفت: وزارت اطلاعات باید این موضوع را پیگری کند، چرا که این رفتار ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است، البته فردی حرف نادرستی زده و افرادی که اخلاق کثیف سیاسی دارند به هرحال وجاهتی دارند که این موضوعات را مورد اعتنا قرار دهیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا