تمدید مهلت شرکت در هفتمین جشنواره بین المللی «شعر غدیر» تا اردیبهشت 98


تمدید مهلت شرکت در هفتمین جشنواره بین المللی «شعر غدیر» تا اردیبهشت 98

ظریف منش از تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بین المللی «شعر غدیر» خبر داد و گفت: پیوند دادن عبرت های واقعۀ غدیر با زمان حال و بیان آن با زبان شعر ضروری است چراکه بسیاری از مشکلات جهان امروز ناشی از بی توجهی به این نقطه عطف تاریخ است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مهلت دریافت آثار هفتمین جشنوارۀ بین المللی «شعر غدیر» تمدید شد .

بنا بر این گزارش، «حسین ظریف منش» با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست های متعدد مردمی و شعرا و همچنین نظر اعضای شورای سیاستگزاری جشنواره مبنی بر ضرورت تمدید مهلت دریافت آثار به دلیل استقبال بالای شاعران داخلی و خارجی از این جشنواره، زمان دریافت آثار هفتمین جشنواره بین المللی شعر غدیر تا اول اردیبهشت ماه سال 98 تمدید شد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: به نظر می رسد این زمان مهلتی کافی برای دریافت آثار شاعران داخلی و خارجی باشد و لذا از همه شاعران داخلی و خارجی و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در حوزه ادبیات و شعر دعوت می کنیم تا از فرصت فراهم شده استفاده مطلوب کرده و به تولید آثار ارزشمند و فاخر در موضوعات بسیار حیاطی و مهمی همچون غدیر و امیرمومنان (ع) بپردازند و با نگاهی متفاوت تر از گذشته و خلاقانه برای مولا و مقتدای خود قلم بزنند .

وی ابراز کرد: در ایام مبارک میلاد نور (از ولادت امام جواد (ع) تا ولادت امیرالمومنین امام علی(ع) با برگزاری مراسم های شب شعر علوی در تمامی استان های کشور شاهد حضور انبوه شاعران و ابراز محبت آنها به ساحت اهل بیت علیهم السلام باشیم.

ظریف منش پیوند دادن عبرت های واقعۀ غدیر با زمان حال و بیان آن را با زبان شعر ضروری دانست و بیان کرد: بی تردید تمامی گرفتاری ها و مشکلات موجود در جهان ناشی از عدم تمسک به سیرۀ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و عدم توجه و تمرکز به واقعۀ تاریخ ساز غدیر است و تا زمانی که بشریت توجه لازم را به پیام های نجاتبخش پیامبرگرامی اسلام(ص) در واقعۀ غدیر نکند قطعا مشکلاتش برطرف نمی شود.

وی ابراز کرد: از تمامی شاعران ارزشی و آئینی داخل و خارج از کشور تقاضا می شود تا ذوق و قریحه و هنر خویش را در ترویج سیره آل الله علیهم السلام به کار بگیرند.

ظریف منش خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را در محورهای فضایل امیرالمؤمنین علیه السلام، حماسۀ غدیر، امامت و ولایت، غدیر و پاسداری از حریم اهل بیت علیهم السلام، غدیر و وحدت جهان اسلام و غدیر و نهج البلاغه به نشانی الکترونیکیdobarehghadir7@gmail.com ارسال کنند .

گفتنی است، علاقمندان و شعرای کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بنیاد بین المللی غدیر به نشانیwww.alghadirnew.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت