ویدئو بام، خدمت جدید و ارزنده بانک ملی ایران برای کاربران سامانه بام


ویدئو بام، خدمت جدید و ارزنده بانک ملی ایران برای کاربران سامانه بام

بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشرو و نوآور در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری و در جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان، محصول ویدئو بام را در اختیار مشتریان قرار داد.

ویدئو بام، خدمت جدید و ارزنده بانک ملی ایران برای کاربران سامانه بام

ایران اکونومیست- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران؛ شاید روزی کم تر کسی فکر می کرد که در زمان حضور در خانه و بدون مراجعه به شعبه بتواند امور بانکی خود را به سهولت انجام دهد. اما نه تنها امکان انجام امور بانکی به صورت غیرحضوری فراهم شد، بلکه امروز بانک ملی ایران این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند با برقراری تماس ویدئویی با کارشناسان بانکی، خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

ویدئو بام محصول جدید بانک ملی ایران است که در رویداد سالانه «ملی شو 2» رونمایی شد و با استفاده از این محصول، مشتریان بانک ملی ایران قادر خواهند بود بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب، اطلاعات لازم پیرامون درخواست های مورد نظرشان از جمله افزایش سقف انتقال پول در سامانه بام، بستن حساب، اصلاح اطلاعات پروفایل در سامانه بام، درخواست صدور ملی کارت و کارت هدیه، افتتاح حساب، انتقال پول، صورتحساب، مانده حساب، مشاوره، پشتیبانی و ... را از کارشناسان مطلع بانک به صورت تماس تصویری دریافت کنند.

این محصول جدید یکی از پیشرفت های فناورانه بانک ملی ایران است که می تواند انقلابی در نحوه ارتباط میان بانک و مشتری ایجاد کند و از این پس مشتریان بدون درنظرگرفتن قید مکان و زمان می توانند با کارشناسان بانکی ارتباط بگیرند و خدمات بانکی شان را دریافت کنند.

ویدئو بام گامی مهم در راستای تحقق هر چه بیشتر دولت الکترونیک و همراهی نظام بانکی برای تحقق این مهم است که از سوی بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشرو در ارایه خدمات غیرحضوری دنبال شده و به مرور نیز برای استفاده مشتریان بانک توسعه داده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی