21فیلم سینمایی نامزد اکران نوروزی


21فیلم سینمایی نامزد اکران نوروزی

سخنگوی کارگروه اکران با بیان اینکه نام این 21عنوان فیلم اعلام نخواهد شد گفت: اولویت‌مان بر این است که از تمام ژانر‌های سینمایی در برنامه نوروز داشته باشیم تا خانواده‌ها بتوانند انتخاب‌های متعددی داشته باشند. همچنین به محض آنکه فیلم‌های قطعی مشخص شوند، سرگروه‌ها هم اعلام خواهند شد تا توزیع‌کنندگان بدانند باید با کدام سینما‌ها صحبت کنند، ولی در...

خبرگزاری ایسنا: غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه اکران درباره مصوبات جلسه ۶ اسفند ماه گفت: ۲۱ عنوان فیلم سینمایی نامزد دفاتر توزیع، برای نوروز ۹۸ مشخص شدند و قرار شد تا هفته آینده این فیلمها بررسی و نتیجه نهایی آنها اعلام شود.

او با بیان اینکه "نام این ۲۱ عنوان فیلم اعلام نخواهد شد" اظهار کرد: اولویت‌مان بر این است که از تمام ژانرهای سینمایی در برنامه نوروز داشته باشیم تا خانواده‌ها بتوانند انتخاب‌های متعددی داشته باشند. همچنین به محض آنکه فیلم‌های قطعی مشخص شوند، سرگروه‌ها هم اعلام خواهند شد تا توزیع‌کنندگان بدانند باید با کدام سینماها صحبت کنند ولی در نهایت تعداد سرگروه‌ها همان ۷ تا است.

سخنگوی کارگروه اضافه کرد: فیلم سینمایی «دایان» اولین ساخته بهروز نورانی‌پور از چهارشنبه هشتم اسفند ماه در گروه سینمایی «آزادی» و فیلم «بهشت گمشده» به کارگردانی حمید سلیمیان نیز از چهارشنبه هشتم در باغ کتاب اکرانشان آغاز خواهد شد.

او درباره اکران دیگر آثار سینمایی که اکنون روی پرده هستند نیز بیان کرد: بقیه فیلم‌ها نیز اکرانشان ادامه پیدا می‌کند و هفته آینده درباره آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز