به کارگیری 50 جوان از دستگاه های اجرایی زنجان برای تنظیم بازار / معتادان متهاجر و سارق جمع آوری می شوند


به کارگیری 50 جوان از دستگاه های اجرایی زنجان برای تنظیم بازار / معتادان متهاجر و سارق جمع آوری می شوند

فرماندار زنجان از به کارگیری 50 جوان از دستگاه های اجرایی زنجان برای کمک به تنظیم بازار در آستانه نوروز خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا عسگری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت:جلسات ستاد سفر شهرستان زنجان در چندین نوبت برگزار شده است که تا پایان سال نیز چندین جلسه برای هماهنگی بیشتر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد خدمات سفر شهرستان پیگیری می شود، افزود:تنظیم بازار اولویت اصلی فرمانداری در ایام نوروز است.

این مسئول از به کارگیری 50 جوان از دستگاه های اجرایی زنجان برای کمک به تنظیم بازار در آستانه نوروز خبرداد و گفت: از ظرفیت های موجود برای ساماندهی دست فروشان استفاده می شود.

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است مساجد واقع در مرکز شهر به ویژه بازار با هماهنگی شهرداری سرویس های بهداشتی برای خدمات دهی به مردم باز باشد.

عسگری افزود: نوروز امسال 215 هزار و 280 نفر به شهرستان زنجان سفر کردند که از این تعداد 56 هزار و 106 نفر اسکان یافتند.

وی مجموعه ظرفیت اقامتی شهرستان زنجان را 4 هزار و 395 نفر در هر شب عنوان کرد و گفت: ظرفیت هتل 420 نفر، مهمانپذیر 480 نفر، بوم گردی 159 نفر، اقامتگاه سنتی 31 نفر، هتل آپارتمان 105 نفر، آموزش و پرورش با 28 مدرسه با 170 اتاق برای 170 هزار نفر پیش بینی شده است.

این مسئول بیان داشت: کمپ های پارک ملت و سایر مراکز آماده پذیرش یک هزار و 500 نفر را دارد.

فرماندار زنجان از جمع آوری معتادان متهاجر و سارق از 15 اسفند ماه خبرداد و گفت: این افراد در کمپ های ترک اعتیاد تا 15 فروردین میهمان هستند.

عسگری بالا بودن امنیت را یکی از ظرفیت های مهم زنجان در سفرهای نوروزی عنوان کرد و گفت: مسافران در نظر سنجی ها رضایت مطلوبی از وضعیت امنیت در شهر زنجان داشتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب