وین رونی به تراکتورسازی می پیوندد؟!


روز گذشته خبر عجیبی در مورد کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس در رسانه های جهان به چشم خورد که در ایران، بازتاب جالبی داشت.گ نوشته وین رونی به تراکتورسازی می پیوندد؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وین رونی به تراکتورسازی می پیوندد؟!

ماجرای وین رونی و تراکتور چیست؟!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰
وین رونی به تراکتورسازی می پیوندد؟!

روز گذشته خبر عجیبی در مورد کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس در رسانه های جهان به چشم خورد که در ایران، بازتاب جالبی داشت.گ

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وین رونی ستاره سرشناس فوتبال انگلیس کسب و کار اقتصادی جدیدی به راه انداخته و در فروشگاه خود ماشین آلات کشاورزی مانند تراکتور و محصولات باغبانی می‌فروشد.
وین رونی باتوجه به اینکه با تیم دی سی یونایتد آمریکا تا سال ۲۰۲۱ قرارداد رسمی دارد، با این حال به فکر آینده کاری خود بوده و قصد دارد از این راه درآمدزایی کند. گفته می‌شود در کنار این فروشگاه، زمین زراعی وجود دارد تا محصولات کشاورزی نیز به فروش برسد. او اخیرا بر سر زمین‌های کشاورزی، در حال باغبانی نیز دیده شده است. با این حال رونی به تازگی در مصاحبه با نشریه انگلیسی دیلی استار درباره حضورش روی نیمکت تیم‌های ملی یا باشگاهی اظهاربی علاقگی کرده بود.

از وقتی بحث خرید و فروش تراکتور به عنوان شغلی جدید برای وین رونی بر سر زبان‌ها افتاده، در ایران، بازتاب جالبی دارد و برخی این طور شایعه کردند که خرید جدید تراکتورسازی، وین رونی است که فصل آینده به این تیم می‌آید! البته مشخص نیست این موضوع به عنوان یک شوخی مطرح شده یا نه، ولی وقتی نام رونی در کنار تراکتور دیده شد، برخی تصور کردند شاید او قرار است به ایران بیاید و برای تراکتورسازی بازی کند.

گفتنی است قبل از شروع فصل، شایعاتی می‌شنیدیم مبنی بر اینکه مالک باشگاه تراکتورسازی، به این بازیکن نیز پیشنهاد داده، ولی رونی آن را رد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید