امکان استفاده از کارت ملی هوشمند به جای کارت های بانکی


امکان استفاده از کارت ملی هوشمند به جای کارت های بانکی

بانک ملی ایران برای نخستین بار در نظام بانکی کشور، امکان استفاده از «کارت ملی هوشمند» در سامانه های بانکی را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم، "کارت ملی هوشمند به کارت بانکی تبدیل می شود" این موضوع یکی از خبرهای مهمی بود که در روزهای گذشته از سوی مدیر عامل بانک ملی اعلام شد.

بانک ملی در توضیح بیشتر طرح جدید خود اعلام کرده است که کارت ملی هوشمند که به تازگی جایگزین کارت های ملی قدیمی شده است، این امکان را دارد که به عنوان کارت بانکی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
امکان استفاده از کارت ملی هوشمند به جای کارت های بانکی
بانک ملی ایران در «ملی شو 2» اعلام کرد که از این پس مشتریانش می توانند «کارت ملی هوشمند» خود را در تمامی سرویس های ارائه شده در دستگاه های خود بانک، خود دریافت، Cashless و ... به عنوان کارت بانکی استفاده کنند.

استفاده از کارت ملی هوشمند به عنوان کارت بانکی، می تواند فرآیند احراز هویت در طول تراکنش را مطمئن تر کند و راهکاری بسیار مناسب برای ایمن تر کردن عملیات های مالی و بانکی است.

استفاده از کارت ملی هوشمند به عنوان کارت بانکی، با به کارگیری کارت های بانکی معمول منافاتی ندارد و استفاده همزمان از آن ها در سامانه های بانکی امکان پذیر است.

این اقدام بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشگام در استفاده از کارت ملی هوشمند به عنوان کارت بانکی، گام بلندی در راستای تحقق دولت الکترونیک است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول