گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورین


در این مطلب قصد داریم بیوگرافی میترا حجار را در اختیار شما علاقمندان و هنردوستان عرصه سینما و تلویزیون قرار دهیم. وی بازیگر و فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از کشور آمریکا می باشد و نیز به خاطر نقش آفرینی در فیلم متولد ماه مهر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شده است. بیوگرافی میترا حجار و تصاویر وی میترا...

در این مطلب قصد داریم بیوگرافی میترا حجار را در اختیار شما علاقمندان و هنردوستان عرصه سینما و تلویزیون قرار دهیم. وی بازیگر و فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از کشور آمریکا می باشد و نیز به خاطر نقش آفرینی در فیلم متولد ماه مهر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شده است.

بیوگرافی میترا حجار و تصاویر وی

میترا حجار هنزپیشه ۴۰ ساله ایرانی است. وی یک خواهر به نام مریم و یک برادر به نام مجتبی دارد. حجار بازیگری را در سال ۱۳۷۶ و با حضور در نقشی کوتاه در فیلم سینمایی غریبانه به کارگردانی احمد امینی آغاز کرد.

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورین

او از همان سال های شروع بازیگری اش با کارگردانان مشهور زیادی از جمله مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش، بهرام بیضایی همکاری داشت و اولین تجربه تلویزیونی حجار نیز سریال پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم می باشد، وی در این سریال همبازی شهاب حسینی، سعید نیکپور، پروانه معصومی، داریوش ارجمند، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، محمدرضا داوودنژاد و … بود.

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورین

میترا حجار در تئاتر نیز فعالیت دارد و از جمله نمایش هایی که بر روی صحنه اجرا داشته است، می توان به هملت و دایی وانیا اشاره کرد که نمایش دومی در فرانسه بر روی صحنه رفت. حجار در سال ۱۳۸۲ به کشور فرانسه سفر کرد و سپس برای تحصیل در رشته کارگردانی سینما به آمریکا رفت، وی مدتی است که به ایران برگشته و در کشورش بازیگری را ادامه می دهد. از جمله فیلم های سینمایی که او قبل از سفرش در آنها بازی کرده است می توان به فیلم های سینمایی فریاد، متولد ماه مهر، اعتراض، سگ کشی، رخساره، شب های تهران، قارچ سمی، ملاقات با طوطی، بازنده، رازها، جنایت، صورتی، فراری، مزاحم، این ترانه عاشقانه نیست و زمستان اشاره کرد.

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورین

در مورد زندگی خصوصی و ازدواج میترا حجار اطلاعات زیادی در دسترس نیست. حجار در زمینه موسیقی نیز فعالیت هایی دارد و با پدرام پوراکبری خواننده و بازیگر نوجوان همکاری هایی داشته است. حال بعد از آشنایی با بیوگرافی میترا حجار می توانید تصاویر متنوع این بازیگر زن ایرانی را مشاهده نمایید.

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینتیپ میترا حجار در یک جشنواره خارجی

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینمیترا حجار در کنسرت سینا حجازی

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینعکس جدید میترا حجار

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینتیپ زیبای میترا حجار ر یک مراسم گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینتصویر سرخپوستی میترا حجار

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینمیترا حجار در نمابشگاه عکاسی

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینمیترا حجار و سارا بهرامی در مراسم خیریه

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینعکس میترا حجار در کنار افراد مشهور

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینعکس میترا حجار و سمیرا حسن پور

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورین میترا حجار در خارج از کشور

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینعکس اینستاگرامی میترا حجار

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینعکس و بیوگرافی میترا حجار

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینمیترا حجار و کتایون ریاحی

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینمیترا حجار در کنار نرگس محمدی و رویا میرعلمی

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورینعکس یادگاری میترا حجار در برنامه دورهمی

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورین

فیلم شناسی میترا حجار فیلم های سینمایی

سامورایی در برلین، کلوپ همسران، ماهورا، دعوتنامه، یادم تو را فراموش، نرگس مست، این زن حقش را می خواهد، ۳۶۰ درجه، خداحافظی طولانی، رهایی، آتش بس ۲، خط ویژه، لاله، دلتنگی های عاشقانه، خاکستر و برف، نارنجی پوش، من همسرش هستم، خاک و آتش، آناهیتا، شکارچی، استلینای آبی، این ترانه عاشقانه نیست، زمستان است، بازنده، رازها، جنایت، صورتی، فراری، ملاقات با طوطی، قارچ سمی، مزاحم، رخساره، سگ کشی، شب های تهران، اعتراض، متولد ماه مهر، فریاد، غریبانه

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورین

مجموعه های تلویزیونی

رقص روی شیشه، از یادها رفت، دیوار به دیوار ۲، سرزمین کهن، گمشده، تله فیلم آسفالت، باغ بلور، پلیس جوان و در تئاتر : آهسته با گل سرخ

گذری به زندگی میترا حجار از زندگی در آمریکا تا سیمرغ بلورین

امیدواریم این بخش از بیوگرافی هنرمندان مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت علاقمندی می توانید با مراجعه به بخش عکس بازیگران از تصاویر و اخبار متنوع بازیگران داخلی و خارجی دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی