همکاری فدراسیون‌های واترپلوی ایران و صربستان شاید در آینده


همکاری فدراسیون‌های واترپلوی ایران و صربستان شاید در آینده

سرمربی تیم ملی واترپلوی صربستان: زمینه‌های خوبی برای همکاری واترپلوی ایران و صربستان وجود دارد

همکاری فدراسیون‌های واترپلوی ایران و صربستان شاید در آیندهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دژان ساویچ پس از پایان دوره آموزشی واترپلو در ایران در نشست خبری افزود: زمینه همکاری بین واترپلوی ایران و صربستان وجود دارد، اما برای عملی شدن این همکاری‌ها باید تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون ایران و صربستان منعقد شود.

وی گفت: با توجه به اینکه واترپلوی بانوان در دو کشور ایران و صربستان از نظر جایگاه بین المللی یکسان است می‌توان در این بخش هم همکاری خوبی داشت.

ساویچ با اشاره به حضور ۴ بازیکن ایرانی در لیگ واترپلوی صربستان افزود: امیدواریم بازیکنان صرب هم بتوانند در آینده به ایران بیایند و در لیگ‌های ایرانی بازی کنند.

سرمربی تیم واترپلوی صربستان گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های المپیک به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و به احتمال زیاد یکی از تیم‌های کره جنوبی و قزاقستان میزبانی رقابت‌های جهانی را که مسابقات کسب سهمیه المپیک هم هست میزبانی خواهد کرد واترپلوی ایران برای حضور در المپیک کار دشواری در پیش دارد.

ساویچ افزود: تشابهات زیادی بین مردم ایران و صربستان وجود دارد مردمان هر دو کشور مهربان، میهمان نواز و تلاشگر هستند ما در صربستان اگر رویایی داشته باشیم هرچند دست نیافتنی باشد برای آن رویا هدف گذاری و تلاش می‌کنیم تا به آن برسیم، نمونه این صحبت را می‌توان در تلاش ایران برای رسیدن به مدال برنز واترپلوی بازی‌های آسیایی عنوان کرد.

وی درباره برگزاری دوره آموزشی نیز در ایران گفت: دوره بسیار خوبی بود و شرکت کنندگان پرسش‌های جالبی داشتند امیدوارم در آینده هم به ایران بیایم و با بازیکنان و مربیان ایرانی دیدار کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط