غذاداروی فراسودمند برای کمک به بیماران سرطانی+ عکس


خرداد: هانی ژل

خرداد: هانی ژل یک غذاداروی فراسودمند فرآوری شده حاوی عسل و ژل رویال و عصاره عناب می باشد. ژل رویال ترکیبی مغذی است که به عنوان غذای ملکه زنبورها موجب باروری فوق العاده و عمر طولانی او می گردد. این ماده حاوی 60 الی 70 درصد آب، 10 تا 16 درصد قند، 3 تا 6 درصد چربی، و 2 الی 3 درصد ویتامین، املاح و اسیدهای آمینه است. مطالعات معتبر، اثرات آنتی اکسیدانی، ایمونو مدولاتوری، ضد توموری، افزایش باروری، کاهش کلسترول، کاهش پرفشاری خون و افزایش حافظه را درباره ژل رویال بازگو می کنند. از طرف دیگر مطالعات مختلف نشان داده اند که عسل طبیعی می تواند در درمان عفونت های مختلف، زخم معده و زخمهای پوستی، آسم، سرماخوردگی و آنفولانزا موثر باشد، سیستم ایمنی را تقویت کند و با سلولهای سرطانی مبارزه کند. تمام اسید های آمینه ضروری برای انسان، انواع ویتامین های گروه B و مواد معدنی چون پتاسیم، کلسیم، آهن و روی به همراه سایر مواد مغذی مورد نیاز برای انسان باعث می شود تا مجموعه ژل رویال و عسل و عصاره عناب، غذایی حافظ سلامتی و شفابخش قلمداد شود.

غذاداروی فراسودمند برای کمک به بیماران سرطانی+ عکس

خواص درمانی ژل رویال

ژل رویال فرآورده ای است طبیعی که با اثرات تغذیه ای و حمایتی خود، می تواند شاخص های سلامتی فرد را حفظ و بهبود بخشد. تقویت عمومی بدن و تحریک و تعدیل سیستم ایمنی بیشترین انتساب در اثرات شبه دارویی و مکمّلی آن دارد .

ژل رویال از لحاظ محتوای ویتامین های محلول در آب و نیز مواد معدنی مورد نیاز برای بدن به ویژه پتاسیم غنی می باشد و عسل در همراهی با ژل رویال، ارزش تغذیه ای مکملی آن را افزایش می دهد. بدیهی است این ترکیب نباید به عنوان جایگزینی برای سایر معالجات، مورد استفاده قرار گیرد. مگر اینکه درمان بوسیله پزشک صلاحیت دار تایید شده باشد.

ژل رویال باعث کاهش علائم بیماری و یا درمان قطعی برخی بیماری‌ها می گردد ولی نکته واقع گرایانه این است که نمی شود گفت که این ماده شفابخش باعث درمان هر نوع بیماری و مشکلی خواهد بود. بیماری و مشکلاتی هستند که توسط این عسل شفابخش قابل درمان نیستند. از جمله این بیماری ها می توان به آلرژی و حساسیت های فصلی اشاره نمود.تحقیقات نشان داده اند که ژل رویال می‌تواند باعث بهبود خشکی بینی، عطسه، و ناراحتی چشم کودکان بر اثر حساسیت فصلی گردد ولی درمان قطعی نیست.

در کل اثرات درمانی ژل رویال را می توان در بیماری های زیر ذکر نمود:

· درمان سرطان طب سنتیتحقیقات اخیر دانشمندان نشان می‌دهد در صورتی که ژل رویال و عسل با یکدیگر مخلوط شوند و به مدت چهار هفته روزی دو بار مصرف شود می‌تواند باعث ایجاد حس شادابی و سرزندگی در بیماران گردد.

· تاثیر ژل رویال بر بیماری دیابت: برخلاف نظر برخی افراد که به دلیل شیرین بودن عسل آن را برای بیماران مبتلا به قند خون ممنوع می دانند، در صورتی که به طور مداوم ۸ هفته به صورت روزانه از ژل رویال استفاده شود شرایط قند خون تهدید شده انسولین در بدن بیشتر ترشح می‌گردد.

· بهبود زخم های مربوط به دیابت با ژل رویال: در درمان زخم های دیابت می توان از پمادهای حاوی ژل رویال پس از تمیز کردن محل زخم و برداشتن بافت های مرده پوست استفاده نمود.

· درمان ناباروری و ناباروری : مصرف مرتب ژل رویال در دراز مدت، دارای اثرات مثبتی بر تنظیم تعادل هورمون ها می باشد و درمان ناباروری دارد. ژل رویال، در بهبود مشکلات ناباروری ناشی از عدم تعادل هورمون ها موثر عمل می کند.

غذاداروی فراسودمند برای کمک به بیماران سرطانی+ عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید