پرچم علمی و جهادی سیره شخصیتی امام رضا(ع) در ایران به اهتزاز درآید


پرچم علمی و جهادی سیره شخصیتی امام رضا(ع) در ایران به اهتزاز درآید

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: پرچم علمی و جهادی سیره شخصیتی حضرت امام رضا(ع) در برخورد با انحرافات اعتقادی و سیاسی در کرانه خلیج فارس و کشور باید به اهتزاز درآید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، عصر (4 اسفند) در نشست با سررابطین کانون‌های آستان قدس رضوی در محل سالن جلسات دفتر امام جمعه بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: آستان قدس رضوی تلاش‌های گسترده‌ای در راستای رفع محرومیت و کمک به محرومان داشته است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت خادم‌یاران، بیان کرد: خدمت به اهل بیت(ع) خدمت به خود و جامعه است چون اهل بیت(ع) نیازی به این خدمت ندارند.

وی خادمیاران را پل ارتباطی آستان قدس با مردم دانست و افزود: همه سود این خدمت به اهل بیت(ع) برای خادم است و نیاز است با اخلاص وجود و تمام توان در این فضا قرار گیرید و قیمت خود را بالا ببرید.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: این فرصتی است که بتوانید نظام اجرایی استان را متحول کنید و این کار شدنی است. باستی در جهت محرومیت‌زدایی استان تلاش مضاعفی صورت گیرد و اولویت توجه باید به فقرا و مستضعفان معطوف شود.

وی مصاحبت با اهل بیت(ع) یک فرصت عنوان کرد و ادامه داد: این فرصت خدمت در پرتو ولایتمداری نسبت به حضرت ثامن الحجج(ع) و خدمت گذاری در راستای حوزه کاری انسان سطح شخصیت خود را نشان می دهد و قیمت انسان را بالا می برد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تحول خوبی در آستان قدس رضوی صورت گرفته است، ابراز داشت: یکی از این تحولات توسعه خدمات رضوی از مشهد به کل کشور بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عنوان کرد: پرچم علمی و جهادی سیره شخصیتی حضرت امام رضا(ع) در برخورد با انحرافات اعتقادی و سیاسی در کرانه خلیج فارس و کشور باید به اهتزاز درآید.

در پایان این جلسه احکام خادمیاران و سررابطین کانون‌های آستان قدس رضوی طی آئینی به آنان اعطا شد.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد