برگزاری مسابقات کشوری کشتی با چوخه در نیشابور


برگزاری مسابقات کشوری کشتی با چوخه در نیشابور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور گفت: مسابقات کشوری جایزه بزرگ کشتی با چوخه نیشابور جمعه 10 اسفند ماه در ورزشگاه انقلاب این شهرستان برگزار می‌شود.

رضا ترشیزیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور یابند؛ فقط ۳۸ میلیون تومان جوایز مسابقات است و نمی‌توان بودجه تخصیص داده شده را برآورد ریالی کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف شهرستان برای برگزاری این مسابقات یاری رساندند و بیشتر بودجه و هزینه این مسابقات از طرف خیران و به صورت مردمی تأمین شده است.

ترشیزیان عنوان کرد: تمام سعی ما بر این است که مسابقات با بالاترین سطح استاندارد برگزار شود اما می‌دانیم که بی نقص نخواهد بود و کمبودهایی را خواهد داشت. این رقابت‌ها که در روز جمعه برگزار می‌شود کشوری است و از طرف فدراسیون به تمام استان‌ها بخش‌نامه شده است.

وی گفت: رشته چوخه رشته‌ای سنتی است و جایگاه بین‌المللی ندارد اما می‌شود گفت زمینه‌ای برای ورزش‌هایی مانند جودو و کوراش است تا ورزشکاران بتوانند در این رشته‌های جهانی کسب مدال کنند.

به گزارش ایسنا مسابقات کشوری جایزه بزرگ کشتی با چوخه روز جمعه ۱۰ اسفندماه در ورزشگاه انقلاب نیشابور برگزار می‌شود، همچنین روز پنج‌شنبه وزن‌کشی این مسابقات خواهد بود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...