قبل از رفتن به پالادیوم، حتما این مطلب را بخوانید!


قبل از رفتن به پالادیوم، حتما این مطلب را بخوانید!

مرکز خرید پالادیوم تهران یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین مراکز تجاری پایتخت است که با سبک معماری کاملاً مدرن در منطقه زعفرانیه و محدوده خیابان مقدسی اردبیلی واقع شده است.

در سال 1393 مرکز خرید پالادیوم تهران در 13 طبقه با بیش از 150 واحد تجاری و زیربنایی حدود 100 هزار مترمربع افتتاح شد و به خاطر طراحی منحصربه‌فرد و فروشگاه‌های جذابش خیلی سریع به شهرت رسید. امروزه مردم تهران مرکز خرید پالادیوم را به عنوان از مهم‌ترین و کامل‌ترین مراکز خرید محصولات اصل در تهران و همچنین یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی منطقه زعفرانیه می‌شناسند.

برای اینکه با تمام امکانات و ویژگی‌های پالادیوم آشنا شوید، کافی است به مطلب مرکز خرید پالادیوم در وبسایت نابرو مراجعه کنید.

فروشگاه‌های مرکز خرید پالادیوم

در پاساژ پالادیوم شما می‌توانید یک خرید فوق‌العاده جذاب را تجربه کنید. آنقدر تنوع فروشگاهی اینجا زیاد است که احتمالاً نمی‌توانید پالادیوم را دست‌خالی ترک کنید. بخش تجاری این مجتمع، شامل فروشگاه‌های متنوع و لوکسی است که اکثراً در حال ارائه محصولاتی با برندهای معروف داخلی و خارجی هستند. از جمله مهم‌ترین محصولاتی که در پالادیوم به فروش می‌رسد می‌توان به انواع پوشاک، لباس، کیف، کفش، جواهرات، سیسمونی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی بهداشتی و کالاهای ورزشی اشاره کرد.

بخش اداری پالادیوم

در طبقات بالایی مرکز خرید پالادیوم، دفاتر اداری فراوانی برای ارائه خدمات مختلف وجود دارد. جالب است بدانید که سفارت فرانسه بخشی مصاحبه حضوری برای صدور ویزای فرانسه را از سفارت خود به اینجا منتقل کرده است. همچنین دفاتر مختلفی از جمله شرکت‌های هواپیمایی، گردشگری، بیمه و ... در بخش اداری پالادیوم وجود دارد.

فودکورت پالادیوم

در طراحی اصلی پاساژ پالادیوم ، به رفاه هرچه بیشتر مراجعه کنندگان فکر شده است. برای اینکه شما بتوانید یک روز خوب را در پالادیوم تجربه کنید. بخش وسیعی از این مرکز را به ایجاد یک فودکورت بزرگ اختصاص داده‌اند تا در آنجا با ارائه انواع مختلف غذاهای ایرانی، خارجی و فست فودها بتوانند نیاز همه سلیقه‌ها را برطرف کنند. برای رفتن به این فودکورت‌ها می‌توانید به طبقه همکف و طبقه سوم مراجعه کنید. قابل ذکر است که بیش از 25 رستوران مختلف در مرکز تجاری پالادیوم وجود دارد.

مرکز ورزشی پاساژ پالادیوم

یکی از کامل‌ترین مراکز ورزشی منطقه زعفرانیه را می‌توان سالن ورزشی مرکز خرید پالادیوم دانست. در اینجا یک بخش کاملاً مجهز به کلیه تجهیزات بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی به وسعت 2000 مترمربع وجود دارد که توسط مربیان حرفه‌ای به ورزشکاران خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد. همچنین در بخش دیگر آن، یک سالن تخصصی ماساژ و اسپا وجود دارد که با استفاده از کادری مجرب کلیه امور مربوط به ماساژ و ریلکسیشن را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد.

تلفن: باشگاه ورزشی پالادیوم: ۰۲۱۲۲۶۶۷۷۱۰

امکانات دیگر پالادیوم تهران

در طبقه 3M یک شهربازی مجهز برای کودکان وجود دارد تا خانواده‌ها بتوانند فرزند خود را به آنجا بسپارند و با خیال راحت به خریدشان بپردازند. همچنین در طبقه همکف B یک هایپرمارکت بزرگ قرار گرفته تا بتوانید کلیه خریدهای روزانه خود را نیز در همین مرکز انجام دهید. اما در دل همین مرکز شلوغ و پر زرق و برق پالادیوم، بخشی به نام بوکلند وجود دارد که در نهایت آرامش و سکوت به دوستداران کتاب خوش آمد می‌گوید. این بخش معمولاً پاتوق افراد کتاب‌خوان و اهل مطالعه است که به بحث و همفکری درباره کتاب‌های مختلف می‌پردازند.

چطور به مرکز خرید پالادیوم برویم؟ (آدرس پالادیوم)

برای رسیدن به پاساژ پالادیوم تهران شما می‌تواند از مسیرهایم تفاوتی اقدام کنید. اگر بخواهید از اتوبوس استفاده کنید می‌توانید مسیر خود را طوری تنظیم کنید که در یکی از ایستگاه‌های همایونی، زعفرانیه یا پسیان از BRT پیاده شوید و سپس با یک مسیر تاکسی یا کمی پیاده‌روی به سمت خیابان مقدسی اردبیلی به مرکز خرید پالادیوم برسید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پالادیوم نیز ایستگاه تجریش است که از آنجا بازهم با تاکسی باید به سمت خیابان مقدسی اردبیلی حرکت کنید.

رفتن به مرکز خرید پالادیوم با خودرو شخصی

شما همچنین می‌توانید با خودروی شخصی از مسیرهای مختلفی مانند اتوبان چمران، وارد خیابان الف شوید، سپس به میدان الف بروید و از آنجا وارد خیابان مقدسی اردبیلی شوید. این مجموعه دارای 6 پارکینگ کاملاً مجهز است که. اگر می‌خواهید در مواقع بسیار شلوغ همیشه جای پارک شما در پالادیوم رزرو شده باشد، باید به باشگاه مشتریان VIP مرکز خرید پالادیوم بپیوندید.

تهران: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مجتمع تجاری پالادیوم شماره تماس اطلاعات ۰۲۱۲۲۰۱۰۶۰۰ شماره تماس امور مشتریان ۰۲۱۲۲۶۶۳۰۶۶

و در نهایت

اگر می‌خواهید با سایر پاساژها و مراکز خرید آشنا شوید، می‌توانید به بخش مراکز خرید تهران در وبسایت نابرو مراجعه کنید.

قبل از رفتن به پالادیوم، حتما این مطلب را بخوانید!

قبل از رفتن به پالادیوم، حتما این مطلب را بخوانید!

قبل از رفتن به پالادیوم، حتما این مطلب را بخوانید!

2121
قبل از رفتن به پالادیوم، حتما این مطلب را بخوانید!

کد خبر 1236121

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی