اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان


در فاصله 120 کیلومتری شمال شرقی شیراز و فاصله 35 کیلومتری تخت جمشید و پاسارگاد , نزدیکی آرامگاه کوروش کبیر شهری به نام ارسنجان واقع شده است که به سومین شهر ایمن خاورمیانه شهره است . نام این شهر تا قبل از حمله اعراب به ایران ارسنگان بوده که به معنای مکانی خوش آب و […] نوشته اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار...

در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی شیراز و فاصله ۳۵ کیلومتری تخت جمشید و پاسارگاد , نزدیکی آرامگاه کوروش کبیر شهری به نام ارسنجان واقع شده است که به سومین شهر ایمن خاورمیانه شهره است . نام این شهر تا قبل از حمله اعراب به ایران ارسنگان بوده که به معنای مکانی خوش آب و هوا است . اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان نخستین اقامتگاه بومگردی در ارسنجان است که دارای مجوز رسمی از میراث فرهنگی می باشد .
اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان استان فارس، سومین شهر امن خاورمیانه واقع شده است. ارسنجان با قدمتی چند هزار ساله ، در منطقه ای خوش آب و هوا و پوشیده از جنگل های سرسبز و زیبا قرار گرفته است. دریاچه طشک، غار ضحاک، چشمه شیرخون، پیر باصفا از جمله جاذبه های طبیعت گردی و گردشگری مورد توجه توریست گردان در این شهرستان می باشند.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان در یک کوچه باغ زیبای قدیمی واقع شده، در محوطه این خانه بومی گل های زیبا، چادرهای عشایری، حیوانات خانگی، باربیکیو جهت پخت و پز مسافران و آب نمای زیبایی وجود دارد. اقامتگاه بوم گردی باغ گل ها دارای ۱ اتاق شیشه ای که ویوی کاملی به آبنما دارد، یک اتاق VIPکه سرویس بهداشتی و اختصاصی دارد و چشم انداز زیبایی رو به باغ داردو ۲ اتاق معمولی ست که تمامی آن ها دارای سرویس کف خواب و اقامت در آنها همراه با وعده ی صبحانه همراه بوده و در صورت درخواست، وعده های ناهار و شام نیز برای شما محیا می شود. غذاهای قابل رزرو در این بوم گردی کوفته سبزی محلی، خورشت فسنجون محلی، دم پخت قرمه محلی می باشند. لازم به ذکر است برای اتاق هایی که فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند، این امکانات به صورت مشترک در اقامتگاه مهیا شده است. سیستم سرمایشی و گرمایشی اتاق ها کولر آبی و گازی، بخاری گازی و شومینه می باشد.

اینترنت، تلویزیون، پارکینگ اختصاصی، لاندری و سرویس بهداشتی فرنگی از سایر امکانات اقامتگاه بوم گردی باغ گل ها می باشد. عکس برداری با لباس های محلی، و گذراندن اوقاتی در سیاه چادر نیز از سایر تفریحات و برنامه های در نظر گرفته شده برای توریست ها در این اقامتگاه می باشد.
از اول تا پایان آبان جشنواره انار در این اقامتگاه برگزار می شود که در داخل چادرهای عشایری رب انار پخته می شود.

پربازدیدترین ها:

اگر تور هستید و با اتوبوس به این اقامتگاه سفر می کنید، لازم است بدانید ورود اتوبوس به کوچه، تا درب اقامتگاه امکان پذیر است .

آدرس : ارسنجان – فلکه انار – سمت چپ – کوچه گلخانه
تلفن :۰۷۱۳۲۲۲۷۸۹۴
۰۹۳۰۳۱۴۱۲۱۵
اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان

اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان

اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان

اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان

اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان

اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان

اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان

اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان

اقامتگاه بومگردی باغ گلها ارسنجان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند