کارلوس ساینز: من می گویم که ما پشت فراری هستیم


فرمول یک ایران – کارلوس ساینز می گوید که مک لارن دقیقا نمی داند که در کجای رده بندی تیمی قرار دارد زیرا متغیرهای زیادی در تست ها وجود دارد اما نظر او این است که آن ها پشت فراری قرار دارند. رانننده های مک لارن آنچنان در  مرحله نخست تست های پیش فصل فرمول یک 2019 درخشان ظاهر نشدند اما لندو نوریس در اولین روز مرحله دوم تست بارسلونا موفق به ثبت سریع...

فرمول یک ایرانکارلوس ساینز می گوید که مک لارن دقیقا نمی داند که در کجای رده بندی تیمی قرار دارد زیرا متغیرهای زیادی در تست ها وجود دارد اما نظر او این است که آن ها پشت فراری قرار دارند.

رانننده های مک لارن آنچنان در مرحله نخست تست های پیش فصل فرمول یک 2019 درخشان ظاهر نشدند اما لندو نوریس در اولین روز مرحله دوم تست بارسلونا موفق به ثبت سریع ترین زمان شد و در مکان نخست قرار گرفت.

کارلوس ساینز: من می گویم که ما پشت فراری هستیمکارلوس ساینز: من می گویم که ما پشت فراری هستیم گاراژ تیم مک‌لارن – کارلوس ساینز

اما راننده ی اسپانیایی تیم مک لارن معتقد است که هنوز آن ها چیزی درباره ی اتفاقات فصل جدید نمی دانند:

من می گویم که ما پشت فراری هستیم. ما در حال حاضر کارها را جدی تر پیش می گیریم، اما نمی دانیم دقیقا کجای [جدول] قرار داریم.

در سال گذشته تیم های متوسط تقریبا یک یا دو دهم ثانیه با تیم های پیشتاز فاصله داشتند اما وقتی شما به تست ها نگاه می اندازید این فاصله به نیم ثانیه نیز می رسد.

شرایطی مانند وزن سوخت، لاستیک نرم یا سخت و یا مود موتور وجود دارد که پیش بینی را دشوار می کند. تا جایی که فضا برای توسعه باشد، ما بر روی خودرویمان کار خواهیم کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...