«حالا که می‌روی» می‌توانست از این هم بهتر باشد!


«حالا که می‌روی» می‌توانست از این هم بهتر باشد!

سعادتمند گفت: روی شعر خیلی وسواس دارم و معتقدم کلمات، شیوه قرار گیری هِجا‌ها و در عین زیبایی، جملات درست به کار رود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حدود سه سال از گذشت پیشنهاد ساخت یک آلبوم عاشقانه، سرانجام ایده فرید سعادتمند، آهنگساز کشورمان با اثر «حالا که می‌روی» به ثمر نشست. ساخت این آلبوم دو سال زمان برد. اثری که با تیتراژ سریال «لحظه‌های گرگ و میش» و با صدای محمد معتمدی بر سر زبان‌ها افتاد.

«حالا که می‌روی» می‌توانست از این هم بهتر باشد!

در مراسم رونمایی از این آلبوم، محمد معتمدی خواننده کار و محمد مهدی سیار ترانه سرا، از سخت گیری‌های سعادتمند نسبت به مراحل مختلف تولید گفتند. سیار در این باره بیان کرد: «حدود دو سال است درگیر این کار هستیم و فراز و نشیب‌های فراوانی تا مرحله نهایی سپری کردیم. سال ۹۳ که سعادتمند با من تماس گرفت، متوجه شدم که با چه انسان سخت گیری مواجه هستم. می‌خواستم به دلیل سخت گیری‌های او همان ابتدا از همکاری با انصراف دهم. بیش از ۸ یا ۹ بار شعر را برای سعادتمند فرستادم تا اینکه به جمع بندی نهایی رسیدیم. این همکاری به دوستی تبدیل شد که این کار را ساختیم.»

«حالا که می‌روی» می‌توانست از این هم بهتر باشد!

معتمدی هم در بخش دیگری از این مراسم به سختگیری‌های سعادتمند اشاره کرد. موضوعی که در تیزر تبلیغاتی آلبوم نیز قابل مشاهده است.

سعادتمند در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به این موضوع اظهار کرد: روی شعر خیلی وسواس دارم. در اکثر کارهایم ابتدا ملودی می‌دهم و روی آن ترانه ساخته می‌شود. روی بحث ترانه به این دلیل حساس هستم که باید روان بودن کلمات، شیوه قرار گیری هِجا‌ها و در عین حال زیبایی و جذابیت خود جمله‌هایی که در نهایت نتیجه گیری می‌شود، درست به کار رود.

وی افزود: این سختگیری در خصوص ضبط ارکستر، تنظیم، ضبط صدای خواننده، میکس و ... نیز وجود دارد. همیشه دوست دارم یک کار درست و ایده آل بسازم و در اکثر قطعات سعی کردم، بهترین عملکرد را داشته باشم. البته این آلبوم می‌توانست از این بهتر هم باشد.

«حالا که می‌روی» می‌توانست از این هم بهتر باشد!

این موزیسین با اشاره به فعالیت‌های پس از آلبوم «حالا که می‌روی» بیان کرد: در حال حاضر مشغول ساخت یک آلبوم با یکی دیگر از خوانندگان هستم. علاوه بر این احتمالا یک موسیقی سریال خواهم ساخت. البته ساخت موسیقی سریال برایم نسبت به ساخت تیتراژ اولویت بالاتری دارد.

انتهای پیام/

موسیقی سریال برایم مهمتر از تیتراژ است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی