عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علی


در گذشته حرم حضرت علی (ع)، به گونه ای که اکنون می بینیم نبوده، این مکان مقدس در عصر حاضر به صورت یک بنای بزگ و باشکوه است که شامل 5 ایوان، چهار در و یک روضه و ضریح می باشد. در چند سال اخیر، صحن بزرگی به نام صحن حضرت فاطمه (س) واقع در قسمت غربی حرم، فضای کلی حرم را گسترش داده است. علمای شیعی و بسیاری از فقها در این مکان روحانی و مقدس دفن شده اند....

در گذشته حرم حضرت علی (ع)، به گونه ای که اکنون می بینیم نبوده، این مکان مقدس در عصر حاضر به صورت یک بنای بزگ و باشکوه است که شامل ۵ ایوان، چهار در و یک روضه و ضریح می باشد. در چند سال اخیر، صحن بزرگی به نام صحن حضرت فاطمه (س) واقع در قسمت غربی حرم، فضای کلی حرم را گسترش داده است. علمای شیعی و بسیاری از فقها در این مکان روحانی و مقدس دفن شده اند. در ادامه می توانید تعدادی از انواع عکس حرم امام علی (ع) را ملاحظه نمایید.

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علینمایی زیبا از حرم حضرت علی (ع)

عکس حرم امام علی (ع)

حرم امام علی (ع) در شهر نجف اشرف و در کشور عراق واقع شده است، در طول سال میلیون ها زائر دلسوخته از داخل و خارج عراق به قصد زیارت به این مکان مقدس می آیند. در مطالب قبلی آرگا، عکس نوشته هایی در مورد امام علی (ع) و همچنین تبریک عید غدیر با شما به اشتراک گذاشتیم. اکنون مجموعه ای زیبا از عکس حرم امام علی (ع) را گردآوری کرده ایم. در ادامه می توانید تعدادی از این عکس های با کیفیت و جدید را مشاهده نمایید، ضمن اینکه می توانید در مناسبت های مذهبی خاص، از آنها برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام نیز استفاده کنید.

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیعکس زیبایی از گنبد حرم حضرت امیر المؤمنین (ع)

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیعکس حرم امیر المرمنین (ع) در شب میلاد

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علییا علی ابن ابی طالب (ع)

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیعکس حرم امام علی (ع)

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علی تصویر حرم امیرالمؤمنین (ع)

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیعکسی از زیارت زائران امام علی (ع)

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیتصویری زیبا از حرم حضرت علی (ع)

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیعکس حرم حضرت علی (ع)

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیحرم حضرت علی ابن ابی طالب (ع) عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیتصویر زیبایی از ضریح حرم امام علی (ع)

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علی عکسی از حرم در روز عید مبعث

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علی

فضیلتهای بی شماری برای زیارت قبر حضرت علی (ع) ذکر شده است، امام صادق (ع) در مورد برکات زیارت حضرت علی (ع) می فرمایند: هنگام دعای زائر امیرالمؤمنین(ع)، درهای آسمان باز می‌شود؛ همچنین روایات زیادی از پیامبر گرامی اسلام (ص) در این رابطه وجود دارد که در ادامه می توانید سخنان ارزشمند ایشان را به همراه تصاویر دیگری از حرم مشاهده کنید.

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیحرم حضرت علی (ع) در آستانه عید غدیر

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیعکس جدید حرم امام علی (ع)

پیامبر اسلام (ص): کسی که من و علی(ع) و فرزندانش را در حیات یا بعد از از دنیا رفتن زیارت کند، ضمانت می‌کنم که روز قیامت او را از سختی‌ها و مشکلات رها کنم و او را همراه خود و در مقام خود قرار خواهم داد.

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علیالسلام علیک یا امیر المؤمنین (ع)

پیامبر اسلام (ص) در جای دیگری می فرمایند: کسی که من یا علی(ع) را زنده یا مرده، زیارت کند، خداوند نیز او را در روز قیامت، ملاقات می‌کند و گناهانش را می‌آمرزد.

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علی

ضمن تشکر از شما دوستان و همراهان همیشگی مطالب مجله آرگا، دعوت می کنم در صورت تمایل با مراجعه به قسمت عکس از دیگر تصاویر و عکس نوشته های مذهبی مرتبط دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس نوشته

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)