آیت الله یزدی: حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب حساب شده و دقیق حرکت کنند


آیت الله یزدی: حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب حساب شده و دقیق حرکت کنند

شفقنا- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: حوزه ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و در گام دوم انقلاب اسلامی حساب شده و دقیق حرکت کند. به گزارش خبرنگار شفقنا درقم، آیت الله محمد یزدی چهارشنبه شب در همایش رسالت‌های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد با بیان ارزش و […]

آیت الله یزدی: حوزه های علمیه در گام دوم انقلاب حساب شده و دقیق حرکت کنند

شفقنا- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: حوزه ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و در گام دوم انقلاب اسلامی حساب شده و دقیق حرکت کند.

به گزارش خبرنگار شفقنا درقم، آیت الله محمد یزدی چهارشنبه شب در همایش رسالت‌های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد با بیان ارزش و جایگاه طلاب و رو حانیون گفت: طلبه بودن یک افتخار است و من نیز به خود می بالم عضوی از این حوزه علمیه هستم.

او تصربح کرد: تحصیل در حوزه علمیه برایم افتخار است و کسانی که افتخار پیدا کردند در این مقطع تحصیل کنند خداوند را شاکر باشند که چنین توفیقی نصیبشان شده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نسل جوان حوزه علمیه نسلی بیدار و روشن و بصیر است خاطرنشان کرد: باید در گام دوم انقلاب اسلامی طرح‌هایی برای ده سال آینده حوزه علمیه داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه حوزه علمیه در آینده باید همچنان استوار گام بردارد افزود: حوزه ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و در گام دوم انقلاب اسلامی حساب شده و دقیق حرکت کنند.

آیت الله یزدی گفت: حوزه ها به بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب توجه نمایند و در رسیدن به هدف مورد نظر رهبری تلاش کنند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...