لحظه ورود دکتر فرزین سرکارات به برنامه خندوانه | فیلم


رامبد جوان گفتگو با دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد را از موضوع جراحی زیبایی در ایران آغاز کرد و از او خواست در این باره کمی برای مخاطبان خندوانه صحبت کند. دکتر فرزین سرکارات درباره جراحی زیبایی در ایران گفت :بیشتر مراجعین من خانم هستند و جراحی بینی ، گونه ، چانه و فک بیشترین آمار جراحی زیبایی را دارد اما لازم است که بگویم من جراحی زیبایی...

رامبد جوان گفتگو با دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد را از موضوع جراحی زیبایی در ایران آغاز کرد و از او خواست در این باره کمی برای مخاطبان خندوانه صحبت کند.

دکتر فرزین سرکارات درباره جراحی زیبایی در ایران گفت :بیشتر مراجعین من خانم هستند و جراحی بینی ، گونه ، چانه و فک بیشترین آمار جراحی زیبایی را دارد اما لازم است که بگویم من جراحی زیبایی نخواندم و اصلا ما رشته ای به نام جراحی زیبایی نداریم و چند رشته مرتبط با جراحی زیبایی داریم مثلا رشته ای که من خوانده ام و در آن تخصص گرفته ام ، منمتخصص جراحی فک و صورت هستم.

همسر شیلا خداداد در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد و گفت :من عملی را انجام میدهم که واقعا ضروری باشد و به راحتی ۷۰ درصد بیمارانم را رد میکنم چون واقعا نیازی به جراحی ندارند.

(۳۴)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری