حوزه علمیه اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» را طراحی کرد


حوزه علمیه اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» را طراحی کرد

طلبه برنامه نویس حوزه علمیه با مشارکت موسسه پژوهشی «یاسین عصر» نرم‌افزار اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» را در بستر تلفن همراه برای ارائه بخش های مختلف بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی طراحی کرده اند.

پرستو مروجی، مدیر پروژه بازی نبرد برای ایمان و مدیر موسسه پژوهشی «یاسین عصر» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، از طراحی نرم‌افزار اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» توسط وحید جعفری، مهندس طلبه و برنامه نویس حوزه علمیه خبرداد و اظهار کرد: نرم‌افزار اندروید «گام دوم انقلاب» در بستر تلفن همراه اپلیکیشن رایگانی است که علاقمندان می توانند با نصب اپلیکشن اندروید از این حرکت انقلابی حمایت کنند.

وی افزود: از ویژگی های این اپلیکیشن اندروید، دسترسی راحت کاربران به بخش های مختلف متن جامع و تخصصی بیانیه آیت الله امام سید علی حسینی خامنه ای (مدظله العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مروجی عنوان کرد: هدف اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» بر این است که با بهترین اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف و کاربردی در خصوص چگونگی نقشه راه آرمانی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری، این امکان را به کاربران بدهد تا با روحیه علمی، جهادی و انقلابی گری یک آینده ای را همراه با پیشرفت و توسعه برای نظام و افق آینده رقم بزنند.

وی اشاره کرد: علاقه‌مندان جهت دریافت این نرم‌افزار می‌توانند از طریق لینک yasinasr.ir/bfd_download/9204 اقدام کنند و یا از طریق کافه بازار می توانند این اپلیکیشن اندروید «گام دوم انقلاب» را دانلود کنند.

حامد فکوری، خبرنگار خبرگزاری شبستان

پایان پیام/518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا