معرفی و دانلود بازی بتل رویال Battlelands Royale


مجله آنلاین موبنا –  این بازی بتل رویال تاکنون بیش از 10 میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و همچنین موفق شده است مورد تحسین منتقدین قرار بگیرد و بعنوان یکی از برترین بازی های این سبک شناخته شود. Battlelands Royale گیم پلی این بازی ادغامی از دو بازی محبوب  fortnite و Brawl Stars می باشد بدین صورت که در ابتدای بازی 32 بازیکن وارد یک نقشه...

مجله آنلاین موبنا – این بازی بتل رویال تاکنون بیش از 10 میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و همچنین موفق شده است مورد تحسین منتقدین قرار بگیرد و بعنوان یکی از برترین بازی های این سبک شناخته شود.

معرفی و دانلود بازی بتل رویال Battlelands RoyaleBattlelands Royale

گیم پلی این بازی ادغامی از دو بازی محبوب fortnite و Brawl Stars می باشد بدین صورت که در ابتدای بازی 32 بازیکن وارد یک نقشه می شوند و بایستی سلاح و جلیقه ی ضد گلوله برای خود پیدا کنند و سپس بایستی به دنبال سایر بازیکنان حاضر در نقشه بروید و با از بین بردن آن ها ، آخرین فرد زنده بر روی نقشه باشید تا برنده ی بازی شوید ، البته همانند بازی فورتنایت بایستی همواره سعی نمایید تا در حلقه اصلی بازی قرار بگیرید تا از طوفان مصون بمانید. شما می توانید این بازی را بصورت تک نفره و یا دو نفره انجام دهید و به مبارزه با دشمنان خود بروید. بطور کلی بازی از تنوع خوبی در زمینه سلاح ها برخوردار می باشد که شما می توانید این سلاح ها را بطور تصادفی بر روی نقشه بازی پیدا کنید.

معرفی و دانلود بازی بتل رویال Battlelands RoyaleBattlelands Royale

دوربین بازی حالتی ایزومتریک ( از زاویه دید بالا به پایین ) دارد، همچنین گرافیک بازی حالتی انیمیشنی دارد که از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار است ، سازندگان محیط های بازی را به گونه ای طراحی کرده اند که دارای فضایی فانتزی و شاد می باشند. همچنین بازی دارای صداگذاری خوبی می باشد و صدای شلیک اسلحه ها و موسیقی بازی بخوبی طراحی گردیده اند.

توجه: به دلیل مطلوب نبود کیفیت سرورهای بازی ، کاربران ایرانی بایستی از نرم افزارهای تغییر IP استفاده کنند.

تصاویر بازی Battlelands Royale :

دانلود بازی Battlelands Royale :

دانلود فایل نصبی اصلی با لینک مستقیم

دانلود فایل نصبی مود شده با لینک مستقیم

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرباز کوچک