آموزش رژ لب زدن حرفه ای و زیبا برای خانم های جذاب


آرایش لب ها یکی از مهم ترین بخش ها در میکاپ صورت است و اگر شما گریم لب هایتان را بدرستی انجام دهید ظاهر و چهره تان جذاب تر به نظر می رسد و علاوه بر این لب هایتان خوش فرم تر خواهد شد. توجه داشته باشید که رژ لب زدن دارای اصول و ترفندهایی است بنابراین بهتر است شما برای داشتن گریم لبی زیبا و خاص رژ لب را به صورت حرفه ای روی لب هایتان بزنید. آموزش...

آرایش لب ها یکی از مهم ترین بخش ها در میکاپ صورت است و اگر شما گریم لب هایتان را بدرستی انجام دهید ظاهر و چهره تان جذاب تر به نظر می رسد و علاوه بر این لب هایتان خوش فرم تر خواهد شد. توجه داشته باشید که رژ لب زدن دارای اصول و ترفندهایی است بنابراین بهتر است شما برای داشتن گریم لبی زیبا و خاص رژ لب را به صورت حرفه ای روی لب هایتان بزنید.

آموزش مرحله به مرحله رژ لب زدن

اغلب خانم ها تصور می کنند که آرایش لب ها آسان ترین مرحله میکاپ صورت است در صورتی که اگر شما قوانین رژ لب زدن را رعایت نکنید ممکن است گریم لب هایتان نا مطلوب به نظر برسد و لب های شما زیبایی اش را از دست بدهد.

آموزش رژ لب زدن حرفه ای و زیبا برای خانم های جذاب

چگونه رژ لب را به صورت حرفه ای روی لب ها بزنیم ؟

برای زدن رژ لب به صورت حرفه ای ابتدا باید لب هایتان را لایه برداری و زیر سازی و چرب کنید سپس رژ لب را به صورت حرفه ای روی لب ها بزنید تا آرایش آن ها جذاب تر به نظر برسد.
توجه داشته باشید قبل از اینکه رژ لب را روی لب هایتان بزنید باید لب های شما بدون ترک و نرم باشد بنابراین بهتر است قبل از هر چیز لب هایتان را به کمک وازلین یا کرم مرطوب کننده چرب کنید و بعد از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی لب هایتان را با کمک مسواک تمیزی برس بزنید تا پوسته های اضافی روی سطح لب کنده شود و لب هایی تمیز و صاف داشته باشید سپس رژ لب را به راحتی روی لب هایتان بزنید.

آموزش رژ لب زدن حرفه ای و زیبا برای خانم های جذاب
انتخاب رنگی مناسب برای رژ لب از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما رنگ رژ لب تان را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ پوست و سایر رنگ های به کار برده شده در میکاپ صورت تان همخوانی و مطابقت داشته باشد. اگر رنگ پوست شما سفید است رژ لب های صورتی و گلبهی و هلویی و قرمز می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند و اگر رنگ پوست تان تیره و سبزه است می توانید از رژ لب های جگری و زرشکی و بنفش و قهوه ای استفاده کنید.
همچنین در هنگام انتخاب رنگ رژ لب بهتر است به فرم لب هایتان توجه داشته باشید. اگر لب های شما نازک است رژ لب های روشن و براق می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند و اگر لب های بزرگی دارید بهتر است از رژ لب ها با رنگ های تیره و مات استفاده کنید تا فرم لب هایتان زیباتر و بدون نقص به نظر برسند.

آموزش رژ لب زدن حرفه ای و زیبا برای خانم های جذاب
بعد از انتخاب رنگ رژ لب می توانید با کمک خط لبی همرنگ با رژ لب، خط لب بکشید توجه داشته باشید که کشیدن خط لب باعث می شود تا رژ لب از لب های شما بیرون نزند و علاوه بر این لب هایی خوش فرم و جذاب تر داشته باشید.
بعد از کشیدن خط لب می توانید رژ لب را به آرامی روی سطح لب هایتان بزنید توجه داشته باشید که رژ لب نباید از خط لب های شما بیرون بزند.

آموزش رژ لب زدن حرفه ای و زیبا برای خانم های جذابآموزش رژ لب زدن حرفه ای و زیبا برای خانم های جذابآموزش رژ لب زدن حرفه ای و زیبا برای خانم های جذاب

در این مطلب با اصول رژ لب زدن به صورت حرفه ای آشنا شدید که امیدواریم با کمک مطالب ذکر شده بتوانید مهارت لازم را در آرایش لب هایتان بدست آورید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری