بیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمان


در این مقاله می خواهیم به بیوگرافی علیرضا جهانبخش بپردازیم و شما را با این بازیکن خوب تیم ملی کشورمان آشنا کنیم. حتما خیلی از شما ها به فوتبال و فوتبالیست ها علاقه مندید و خواندن این مقاله می تواند برای شما جالب باشد. همچنین ما در این پست عکس های جالبی از علیرضا جهانبخش برای شما دوستان قرار داده ایم. پس پیشنهاد می کنم تا انتهای مقاله با ما همراه...

در این مقاله می خواهیم به بیوگرافی علیرضا جهانبخش بپردازیم و شما را با این بازیکن خوب تیم ملی کشورمان آشنا کنیم. حتما خیلی از شما ها به فوتبال و فوتبالیست ها علاقه مندید و خواندن این مقاله می تواند برای شما جالب باشد. همچنین ما در این پست عکس های جالبی از علیرضا جهانبخش برای شما دوستان قرار داده ایم. پس پیشنهاد می کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیوگرافی علیرضا جهانبخش

علیرضا بازیکن تیم فوتبال ملی کشور ایران متولد بیستم مردادماه ۱۳۷۲ روستای جیرنده مرکز بخش عمارلو گیلان و بزرگ شده قزوین است. دیپلم مکانیک خودرو دارد و هم اکنون دانشجوی زبان انگلیسی در یکی از دانشگاه های هلند است. او داری یک خواهر و یک برادر دارد. علیرضا از سن کم ۱۱ سالگی شروع به بازی فوتبال کرد. و در سن ۱۷ سالگی وارد تیم فوتبال داماش شد.

علیرضا در تیم ملی ایران و نیز تیم فوتبال برایتون انگلیس در پست مهاجم و هافبک راست بازی می‌کند. او در سال ۲۰۱۵ بهترین بازیکن لیگ هلند انتخاب شد. و نیز در سال ۲۰۱۷ همراه با تیم آلکمار آقای گل لینک هلند شد. علیرضا از زندگی اش در هلند گفته بود: من هر روز ۶:۳۰ صبح از خواب بیدار می شودم و می روم سر تمرین و تا ۳ فوتبال تمرین می کنم. وقتی بر می گردم پلی استیشن بازی میکنم و یا رستوران می روم. او می گوید: ابتدا زندگی در هلند برایم سخت بود نوع فرهنگ و اعتقاداتشان خیلی متفاوت بود. سخت می شود با مردم ارتباط برقرار کرد اما رفته رفته عادت کردم.

وی پس از کسب آقای گلی در لینک هلند، به تیم فوتبال برایتون انگلیس پیوست و توانست عنوان گران ترین بازیکن این باشگاه را از آن خود کند.

بیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمانبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست دوست داشتنی کشورمان

علایق علیرضا جهانبخش

در تکمیل ارائه بیوگرافی علیرضا جهانبخش باید گفت: علیرضا عاشق تیم رئال مادرید است. او صدای بابک جهانبخش، محسن چاوشی و محمد علیزاده را دوست دارد. و با سردار آزمون صمیمی است.

از آرزوهای بچگی اش می گوید: من عاشق دوچرخه بودم و دلم می خواست در دوران کودکی یک دوچرخه می داشتم.

او آدمی معتقد است و پدرش مسئول هیات و اگر در ایران باشد و وقتش را داشته باشد در هیات شرکت می کند و با چایی از عزاداران پذیرایی می کند.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا