حدادی‌فر: باید قدر حضور در بهترین تورنمنت باشگاهی آسیا را بدانیم


حدادی‌فر: باید قدر حضور در بهترین تورنمنت باشگاهی آسیا را بدانیم

کاپیتان ذوب‌آهن اهمیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به بازیکنان جوان این تیم متذکر شد.

کاپیتان ذوب‌آهن اهمیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به بازیکنان جوان این تیم متذکر شد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه ذوب‌آهن، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پیش از دیدار با النصر عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: به خوبی می‌دانیم چه بازی مهمی پیشرو داریم؛ یک بازی سخت مقابل یک تیم خوب از عربستان سعودی.

وی ادامه داد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. خوشحالیم که برای چهارمین دوره پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. در دیدار مقابل النصر قدرتمند ظاهر خواهیم شد و می‌خواهیم نماینده شایسته برای فوتبال ایران و اصفهان باشیم.

حدادی‌فر افزود: بازیکنان جوان خوبی به ما اضافه شدند که کیفیت بالایی از خودشان نشان دادند و می‌توانند به ما کمک کنند. بازیکنان باید بدانند در چه سطحی از فوتبال بازی می‌کنند. بهترین تیم‌های آسیا در این رقابت‌ها حضور دارند و باید بازیکنان بهترین عملکرد خودشان خودشان را داشته باشند.

بازیکنان ذوب‌آهن تصریح کرد: کادر فنی، تیم النصر را به خوبی آنالیز کرده و ما باید در زمین وظایف خود را به خوبی انجام دهیم تا بتوانیم با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم. در بازی با الزورا حاکم مطلق زمین بودیم و مالکیت و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم و باید در دیدار فردا به فکر جبران این دو امتیاز از دست رفته باشیم. تیم النصر تیم قدرتمندی است و ما باید مقابل این تیم جنگنده حاضر شویم.

1004

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن