جنجال رابطه مخفیانه تیبو کورتوا دروازه بان 26 ساله رئال مادرید با مجری 32 ساله! عکس


جنجال رابطه مخفیانه تیبو کورتوا دروازه بان 26 ساله رئال مادرید با مجری 32 ساله! عکس

رابطه عاشقانه تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید و آلبا کاریو مجری تلویزیون اسپانیا در…

رابطه عاشقانه تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید و آلبا کاریو مجری تلویزیون اسپانیا در روزهای اخیر خبرساز شده است

رابطه عاشقانه تیبو کورتوا با مجری تلویزیون اسپانیا

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در ماه های اخیر رابطه عاشقانه ای را با آلبا کاریو، مجری 32 ساله تلویزیون اسپانیا آغاز کرده است.

کورتوا پس از چند سال حضور در انگلیس دوباره به اسپانیا برگشت. او که سابقه بازی کردن در اتلتیکو را داشت از آغاز فصل به رئال مادرید ملحق شده است و فوتبال خود را در برنابئو ادامه می دهد. حالا مطبوعات اسپانیا به سراغ زندگی شخصی این دروازه بان بلژیکی رفته اند و از رابطه عاشقانه وی با یک مجری اسپانیایی پرده برداری کرده اند.

اما حالا کورتوا اخیرا علیه این مجری صحبت کرده و گفته که هرگز رابطه آنها جدی نبوده است! موردی که آلبا را به شدت عصبانی کرده است.


تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید و آلبا کاریو مجری 32 ساله

جنجال رابطه مخفیانه تیبو کورتوا دروازه بان 26 ساله رئال مادرید با مجری 32 ساله! عکس

آلبا کاریو پس از آن که کورتوا را در اینستاگرام آنفالو کرد در پیامی نوشت:

"بهتر است که مدتی اینستاگرام را ترک کنم چرا که تصور می کنم شما علیه من یک کشتار لعنتی راه انداخته اید از هواداران فوتبال گرفته تا آدم های بی اخلاق این روزها به من یورش برده اند. مطبوعات هم این کار را ادامه می دهند. امیدوارم کورتوا توضیح بدهد که چرا حرفهایی را زده تا علیه من نفرت ایجاد کند. بهتر است که در رئال مادرید ضربه آخر را درست بزنند تا تقصیر بازی بدشان را گردن یک زن نیاندازد."

کورتوا این روزها از نظر ورزشی شرایط خوبی ندارد. عملکرد ضعیف این بازیکن در بازی مقابل آژاکس باعث شده تا رسانه ها او را یکی از عوامل حذف رئال بدانند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است