تعبیر خواب سگ سفید: 25 تعبیر دیدن سگ سفید در خواب


... نوشته تعبیر خواب سگ سفید: 25 تعبیر دیدن سگ سفید در خواب اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

سگ‌ها یکی از معروف‌ترین و دوست داشتنی‌ترین حیوانات خانگی برای انسان‌ها به شمار می‌روند. سگ معمولا همراهی وفادار و بهترین دوست انسان یا حتی یکی از اعضاء خانواده او است. حتی برخی اوقات بعضی افراد سگ را بهترین دوست خودشان می‌دانند. بسیاری از انسان‌ها ارزش بسیار بالایی برای وفاداری و عشق نامحدود سگ قائل هستند. از این رو طبیعی است که در بسیاری از مواقع ما سگ ها را در خواب ببینیم. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا از تعبیر خواب سگ سفید نکات جالبی بدانید.

تعبیر خواب سگ سفید: 25 تعبیر دیدن سگ سفید در خواب

بعلاوه، از آنجایی که سگ در اصل به نژاد گرگ تعلق دارد، برخی افراد ترس و وحشت بسیار زیادی از آن دارند. آنها از حمله غیر قابل پیش‌بینی سگ، زوزه تهدیدآمیز او، پارس کردن سگ، پنجه‌ها و دندان‌های تیزش به شدت می‌ترسند. بویژه سگ‌های نگهبان موجوداتی بسیار وحشتناک به شمار می‌روند. اما حتی سگ‌های بسیار بزرگ مثل گریت دین، دوبرمن، هاسکی یا ژرمن شپرد( سگ چوپان آلمانی) برای بعضی از افراد موجوداتی لطیف و دوست داشتنی هستند. بعضی دیگر هم ناخودآگاه با دیدن این حیوان از او فاصله می‌گیرند- اگرچه سگ حیوانی آرامش بخش است.

تعبیر خواب سگ سفید

۱.تعبیر خواب سگ سفیدی که پارس می‌کند

سگ سفیدی که در خواب در حال پارس کردن یا زوزه کشیدن است نمادی از چیزهای گوناگون است. این خواب می‌تواند تهدیدی برای حمله باشد؛ حمله‌ای که می‌تواند شهرت و خوشنامی خواب بیننده را خدشه دار کند. بعلاوه، ممکن است خواب بیننده با چالشی جدید در زندگی خود روبه‌رو شود و باید خودش را برای این وضعیت آماده کند. اگر در خواب ببینید که سگ سفید فریادی از خوشحالی سر داده است، تعبیر آن است که خواب بیننده از نظر اجتماعی مورد قبول دیگران قرار خواهد گرفت.

۲. تعبیر عمومی دیدن سگ سفید در خواب

سگ سفید در خواب نمادی از بخش‌های حساس زندگی است که نیاز به مراقبت خاصی دارد. این خواب همچنین نشان می‌دهد که چطور از خودتان در برابر صدمات ذهنی محافظت کنید یا از خودتان دفاع کنید. برخی اوقات سگ سفید به شکل راهنمایی در دنیای ناخودآگاه ما ظاهر می‌شود و ما را دعوت به خودشناسی می‌کند.

به یاد داشته باشید که همیشه باید سگ سفید را همراه با موقعیت و شرایطی که در خواب دیده‌اید مورد توجه قرار بدهید زیرا دیدن سگ سفید در خواب دارای دو معنای متفاوت است. از یک طرف، سگ سفید در خواب نمادی از دوست، محافظ کسی و نگهبانی از کارهایی که او انجام می‌دهد است. از طرف دیگر، سگ سفید به دشمنان صاحب خود حمله می‌کند و بنابراین تعبیری آشکار از خشونت، خصومت و دشمنی است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب سگ بزرگ: ۱۰ تعبیر دیدن سگ بزرگ در خواب

۳. تعبیر خواب سگ سفید که او را میشناسید

اگر در خواب سگ سفیدی را ببینید که او را می‌شناسید( شاید آن سگ حیوان خانگی دوران کودکی شما باشد)، این سگ نمادی از خاطرات خوش شما است.

۴.تعبیر خواب سگ سفید که او را نمی شناسید

اگر در خواب سگ سفیدی را ببینید که نمی‌شناسید، این سگ نمادی از وفاداری و عشق بدون شرط است؛ عشقی که انسان به سگ دارد معمولا از همین جنس عشق بدون شرط است.

۵.تعبیر خواب سگ سفید که حمله میکند

سگ سفیدی که در خواب حمله می‌کند نمادی از دفاع ذهنی در برابر حملات است. اینکه علی رغم مشکلات و دشواری‌ها چطور شادابی و حال خوب خودمان را حفظ کنیم. این یک دارایی ارزشمند در وجود فرد یا دیگران است که به هر کسی کمک می‌کند تا دوباره و دوباره توان چنگ زدن به مشکلات را داشته باشد. نوعی فرمول جادویی یا دعا که از انسان در برابر ترس، حسادت، توهین یا تحقیر محافظت می‌کند. به عبارت دیگر، بهتر است دور خودتان خطی بکشید تا از خودتان در برابر خصومت‌ها و حملات ذهنی دفاع کنید.

۶.تعبیر خواب سگ سفید که پارس میکند

دیدن سگ سفیدی که در حال پارس کردن است در خواب تعبیری از حمله، تهدید و بدشانسی است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب طاووس: ۱۵ تعبیر دیدن طاووس در خواب

۷. سگ سفیدی که عصبانی است

سگ سفید عصبانی و خشمگین در خواب نماد از دست دادن خودکنترلی بر غرایز و احساسات است؛ انگیزه یا خشمی شدید در برابر کسی داشتن و درگیری‌های خشونت آمیز از دیگر تعابیر این خواب است.

۸.سگ سفیدی که زوزه میکشد

اگر در خواب سگ سفیدی را در حال زوزه کشیدن ببینید، این خواب نمادی از هشدار برای خطراتی جدی است.

۹.تعبیر خواب سگ سفید که شما را گاز میگیرید

اگر در خواب ببینید که سگ سفیدی شما را گاز می‌گیرد، تعبیر آن است که فردی به شما حمله می‌کند، شما را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد یا تهدیدتان می‌کند. شما کینه توزی، بدخواهی و ادعاهای قانونی دیگران را تجربه خواهید کرد. بعلاوه، مشکلات مرتبط با اعتیاد در کمین شماست، مراقب باشید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب مادربزرگ فوت شده: ۱۱ تعبیر دیدن مادربزرگ در خواب

۱۰.شکار سگ سفید

شکار کردن سگ سفید در خواب نمادی از نگرشی سطحی، پوچ و بیهوده به زندگی و تمایل به ماجراجویی است.

۱۱.بازی کردن با سگ سفید

بازی کردن با سگ سفید در خواب به معنای آن است که شما بر حریفان خود پیروز خواهید شد.

۱۲.نمادی از خودکنترلی

سگ سفید راهنما نمادی از خودکنترلی خواب بیننده است. او قادر است غرایز اولیه خود را محدود و آنها را تحت کنترل خودش در آورد.

۱۳.تعبیر خواب در آغوش گرفتن سگ سفید

اگر در خواب ببینید که سگ سفیدی را در آغوش گرفته و با او به جایی می‌روید، تعبیر آن است که در نیروهای خود به نیروی غریزه مجهز هستید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب خوردن: ۲۱ تفسیر و نشانه شناسی غذا خوردن در خواب

۱۴.حیوان خانگی سگ سفید

اگر در خواب ببینید که سگ سفید حیوان خانگی شما است و زنجیری دور گردن او بسته اید، این خواب نمادی از ریسک مالی یا خسارت دیگری است که در نتیجه سبک سری برایتان حاصل می‌شود.

۱۵.سگ سفید مرده

سگ سفید مرده یا در حال مرگ در خواب نمادی از رها کردن است. شما چیزی را از دست می‌دهید که به شما اعتماد به نفس یا احساس امنیت می‌داد.

۱۶.بریدن سر سگ سفید

بریدن سر سگ سفید در خواب نشان دهنده آن است که کسی را تا چه اندازه از زندگی ناامید می‌کنید تا مطمئن شوید که آن فرد دیگر قادر نیست از خودش دفاع کند یا به هیچ چیز اعتماد کند.

۱۷.سلاخی کردن سگ سفید

اگر در خواب ببینید که سگ سفیدی که متعلق به فرد مورد علاقه تان است را می‌کشید یا سلاخی می‌کنید، تعبیر آن است که شما اطاعت کردن از آن شخص، وفاداری به او و اطمینان به او یا رابطه تان را مورد تردید قرار می‌دهید.

۱۸.کشتن سگ سفید شرور

کشتن سگ سفید شرور و بدجنس در خواب نمادی از آزاد شدن از خشم و غضب یا اعتیاد است. شکست دادن دشمنان و گسترش دارایی‌ها نیز از دیگر تعابیر این خواب هستند.

۱۹.دعوای سگهای سفید

دیدن چندین سگ سفید که با یکدیگر دعوا می‌کنند نشان دهنده درگیری و بحث‌های خانوادگی است.

۲۰.گروه سگهای وحشی

دیدن گروهی از سگ‌های سفید وحشی در خواب نشان دهنده احساسی است که خواب بیننده از آن می‌ترسد.

۲۱. تعبیر خواب سگ سفید با توانایی خاص

اگر در خواب سگ سفیدی را ببینید که ویژگی یا توانایی خاصی دارد- مثلا سگ شکاری بسیار سریعی را ببینید- و استعداد خاصی را در آن سگ مشاهده کنید، تعبیر آن است که باید همان استعداد را در خود پرورش دهید تا بتوانید روی هدف خاصی متمرکز شوید.

۲۲.تعبیر خواب سگ سفید سرحال

اگر مردی سگ سفید سرحالی را در خواب ببیند، این سگ نمادی از حسادت است. اگر زنی این خواب را ببیند، تعبیر آن است که او زنی آزاد و بدون محدودیت است. این خواب به این معنا نیست که او آزادانه و بدون محدودیت زندگی می‌کند بلکه طبیعتی بازدارنده و خودآگاه دارد.

۲۳.تعبیر خواب سگ سفید همراه شما

اگر در خواب ببینید که سگ سفیدی شما را همراهی می‌کند، تعبیر آن است که نیروی شهود و غریزه تان شما را بیدار و آگاه نگه می‌دارد.

۲۴.تعبیر خواب سگ سفید با زنجیر بسته شده

اگر در خواب سگ سفیدی که به زنجیر بسته شده یا در جایی محصور شده است را ببینید، تعبیر آن است که در زندگی واقعی بطور ناخودآگاه پستی و حقارت روند پخته شدن و بلوغ را دشوار می‌کند.

۲۵.سگ سفید بزرگ

سگ سفید و بزرگ در خواب نماد بزرگ شدن و شدت گرفتن آنچیزی است که گفته شده است درحالیکه سگ سفید کوچک در خواب نشان دهنده ضعیف و بی‌اهمیت شدن چیزی است که گفته شده است.

سگ سفید در خواب نمادی از نیروی غریزه، شهود و احساسات است. سگ سفید نگرش خود را بیان می‌کند و شاید در برابر سرکوب کردن بیش از اندازه بعد روانی به ما هشدار می‌دهد. هر ماجرایی که در خواب برای سگ سفید رخ بدهد، به ماجرا یا رفتاری غریزی در زندگی واقعی تعمیم می‌یابد.

ظاهرا اهمیت جنسی سگ سفید در خواب ناشی از همین ویژگی آنها در انجام اعمال جنسی در حضور دیگران است. به همین دلیل به رفتاری مهارنشده و ناآگاهانه در انسان اشاره می‌کند که معمولا آن را تنها بصورت مخفیانه مرتکب می‌شود. این رفتارها نمادی از یک زندگی غریزی و مشتاقانه اما مبتنی بر اصول اولیه است که اگر انسان رفتاری مثل سگ سفید از خود نشان بدهد، همواره با ظاهر شدن ترس از آشفتگی و به هم ریختگی در ارتباط خواهد بود. سگ سفید در خواب نمادی از ترس است و به همین جهت ضمیر ناخوشایند و تاریک انسان را نشان می‌دهد.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه یحیی

منبع:mydreamsymbolism

تعبیر خواب سگ سفید: ۲۵ تعبیر دیدن سگ سفید در خواب

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس