فروشندگان مکلف به قرار دادن دستگاه پز در اختیار مشتریان


فروشندگان مکلف به قرار دادن دستگاه پز در اختیار مشتریان

رئیس پلیس پایتخت: فروشندگان مکلف و موظفند تا دستگاه پز یا پرداخت وجه را در اختیار مشتریان قرار دهند

سردار حسین رحیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: به مشتریان هم توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان رمز کارت بانکی خود را برای کسی بیان نکنند.

وی گفت: پرسیدن رمز مشتریان خلاف قانون است و در روز‌های پایان سال پلیس اماکن به این موضوع نظارت کامل دارد و پیگیری می‌کند و بایستی تمامی فروشندگان دستگاه پز خود را مقابل فروشندگان قرار دهند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: با توجه به روز‌های پایانی سال تلاش پلیس بر این است که بتواند امنیت کامل شهروندان را به طور کامل در مراکز خرید تامین کند و ۲۱۱ مرکز عمده خرید‌های نوروزی را شناسایی کردیم.

وی گفت: علاوه بر پوشش امنیتی، انتظامی، تمهیدات ترافیکی خاصی را در بازار‌ها پیش بینی کردیم تا مشکلی به لحاظ ترافیکی پیش نیاید و در این روز‌ها ۷۰ درصد از ماموران راهنمایی و رانندگی در آماده باش هستند.

سردار رحیمی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده واحد‌های صنفی و کسبه می‌توانند فعالیت کاری خود را تا ۲ بامداد داشته باشند.

وی گفت: از شهروندان نیز می‌خواهیم که به صورت دوبله و محل‌های توقف ممنوع در مقابل مراکز خرید پارک نکنند و خودرو خود را در پارکینگ‌های عمومی مراکز خرید پارک کنند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: خوشبختانه در اسفند امسال وقوع سرقت خودرو نسبت به اسفند سال گذشته با تمهیدات پیش بینی شده ۵ درصد کاهش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا