مسکو انجام حملات هوایی در ادلب را رد کرد


مسکو انجام حملات  هوایی در ادلب را رد کرد

وزارت دفاع روسیه اتهامات وارد شده به این کشور مبنی بر انجام حملات هوایی در ادلب سوریه را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه گزارش برخی رسانه‌های مبنی بر اقدام روسیه در انجام حملات هوایی در منطقه غیرنظامی در ادلب واقع در سوریه را رد کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «اطلاعاتی در برخی رسانه‌های روسیه با اشاره به منبعی نظامی منتشر شده است و روسیه را به انجام حملات هوایی در ادلب متهم می‌کند که با حقیقت همخوانی ندارد.»

پیشتر روزنامه روسی «کامرسانت» گزارش داده بود که نیروی هوایی این کشور در پاسخ به اقدام تروریست‌ها در نقض آتش‌بس، حملات هوایی را در ادلب صورت داده است و این حملات در هماهنگی با آنکارا صورت گرفته‌اند.

این خبر در شرایطی منتشر شد که «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری کویت گفته بود که شرایط توافق روسیه و ترکیه در زمینه ادلب به طور کامل اجرا نشده است.

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه (۱۷ سپتامبر/۲۵ شهریورماه) در کنفرانس خبری مشترک با «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه در شهر بندری سوچی از توافق دو کشور برای ایجاد منطقه غیرنظامی در «ادلب» میان نیروهای ارتش سوریه و شبه‌نظامیان به وسعت ۱۵ کیلومتر مربع خبر داده بود.

انتهای‌پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022