بودجه ویژه برای امنیت مرزها اختصاص می یابد


بودجه ویژه برای امنیت مرزها اختصاص می یابد

تهران- ایرنا- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اختصاص بودجه ویژه ای برای تامین امنیت مرزها پس از چندین ماه پیگیری خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خانه ‌ملت، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با بیان اینکه جمهوری اسلامی در صورت تهدید امنیتی از ناحیه کشورهای همسایه و یا همکاری این کشورها با گروه تروریستی ورود خواهد کرد، افزود: این موضوع به پاکستانی ها اعلام شده و این خواست عمومی است ضمن اینکه منشور حقوق بشر نیز این اجازه را به ما می دهد.
وی اظهار داشت: به طور قطع اگر پاکستانی ها در اجرای سیاست هایی که خود تصویب کردند به ویژه در گذاشتن نام جندالشیطان در لیست گروه های تروریستی جدی باشند، می توان گفت شرایط تازهای در مناسبات ایران و پاکستان شکل می گیرد.

**پس از چندین ماه پیگیری قرار است بودجه ویژه ای برای امنیت مرزها اختصاص یابد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با ابراز خرسندی از اینکه پس از چندین ماه پیگیری قرار است بودجه ویژه ای برای امنیت مرزها اختصاص یابد، تصریح کرد: این بودجه می تواند چندین سال امنیت و مسدودسازی مرزها را در قالب هوشمند و راهبردی پیش ببرد و این یکی از کارهای اساسی است که در جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.
فلاحت پیشه ادامه داد: تا پیش از اختصاص بودجه برای امنیت مرزها منتظر هستیم سیاست های پاکستان شکل بگیرد و پس از آن از بودجه لازم برای امنیت مرزهایمان برخوردار می شویم.

**آزادسازی گروگان ها بخشی از خواسته جدی ایرانیان از پاکستان
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بخشی از خواسته جدی ایرانیان از پاکستان را موضوع آزادسازی گروگان ها دانست و گفت: انتظار می رود بخشی از راهبردی که پاکستانی ها اعلام کردند آزادسازی گروگان ها باشد و ما اطمینان بیشتری نسبت به آزادسازی گروگان ها پیدا کردیم.
سیام*3061*1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس