لکسوس می‌خواهد 60,000 ساعت ویدئو از نحوه ساخت خودروهایش منتشر کند!


شاید برای اینکه بتوان در چیزی،یک متخصص و خبره شد، حدود 10,000 ساعت زمان لازم باشد اما برای اینکه بتوان به مرحله‌ای بانام تاکومی(Takumi) رسید، بیش از این‌ها زمان لازم بوده و به 60,000 ساعت وقت نیاز است. این‌ها همه، عین گفته‌هایی است که در وب‌سایت شرکت ژاپنی لکسوس، در مورد رسیدن به مرحله استادی تاکومی گفته‌شده است. تاکومی، که یک لغت ژاپنی است، به...

شاید برای اینکه بتوان در چیزی،یک متخصص و خبره شد، حدود ۱۰,۰۰۰ ساعت زمان لازم باشد اما برای اینکه بتوان به مرحله‌ای بانام تاکومی(Takumi) رسید، بیش از این‌ها زمان لازم بوده و به ۶۰,۰۰۰ ساعت وقت نیاز است.

لکسوس می‌خواهد 60,000 ساعت ویدئو از نحوه ساخت خودروهایش منتشر کند!این‌ها همه، عین گفته‌هایی است که در وب‌سایت شرکت ژاپنی لکسوس، در مورد رسیدن به مرحله استادی تاکومی گفته‌شده است.

تاکومی، که یک لغت ژاپنی است، به معنای آرتیزان (صنعتگر) بوده و در عمل، به افراد خبره و صنعتگری گفته می‌شود که وسایل و کالاهایی جذاب را با دستان خود و با هنری که با تمرین، ممارست، تبحر و تجربه به دست آورده‌اند، تولید می‌کنند؛ اما زمانی که این افراد به‌اصطلاح تاکومی برای رسیدن به این مرحله می‌گذارند، چیزی بیش‌ازحد تصور و تا ۶۰,۰۰۰ ساعت از عمرشان است. عددی که معادل ۸ ساعت کار مداوم در یک شبانه‌روز، ۲۵۰ روز در یک سال و به مدت ۳۰ سال است.

لکسوس می‌خواهد 60,000 ساعت ویدئو از نحوه ساخت خودروهایش منتشر کند!لکسوس می‌خواهد 60,000 ساعت ویدئو از نحوه ساخت خودروهایش منتشر کند!در مستندی که لکسوس قرار است در تاریخ نوزدهم مارس ۲۰۱۹ (۲۷ اسفند ۹۷) آن را انتشار دهد، این شرکت لوکس ساز و جذاب ژاپنی قرار است ۶۰,۰۰۰ ساعت ویدئویی را رونمایی کند که در آن از همین افراد تاکومی و این‌که چگونه یک برند با این‌گونه افراد می‌تواند در عصر هوش مصنوعی، به این درجه از شهرت و عامه‌پسندی برسد، صحبت کند.

نام این فیلم «تاکومی،داستانی ۶۰,۰۰۰ ساعته از وسایل دست‌ساز انسان به کارگردانی Clay Jeter است. قرار است در این فیلم بسیار بلند،از ۴ استاد تاکومی که هر یک در رشته‌های خاص خود تبحر دارند، صحبت شود. البته از آنجایی‌که دیدن کامل این فیلم از حوصله خارج است، یک فیلم کوتاه ۵۴ دقیقه‌ای بر اساس همین فیلم بلند نیز در آمازون، گوگل پلی، پرایم ویدئو و آی تونز در دسترس خواهد بود.

لکسوس می‌خواهد 60,000 ساعت ویدئو از نحوه ساخت خودروهایش منتشر کند!این فیلم تنها در مورد ساخت یک خودروی خاص از این برند ژاپنی نبوده و در آن قرار است از نحوه ساخت تمامی خودروهای این ابرشرکت ژاپنی صحبت شود؛ زیرا «هیچ‌چیزی مانند لکسوس نخواهد بود»

لکسوس می‌خواهد ۶۰,۰۰۰ ساعت ویدئو از نحوه ساخت خودروهایش منتشر کند!

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

لکسوس می‌خواهد 60,000 ساعت ویدئو از نحوه ساخت خودروهایش منتشر کند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص