انتشار آهنگی از خواننده محبوب دهه 60 و 70 پس از سال‌ها


انتشار آهنگی از خواننده محبوب دهه 60 و 70 پس از سال‌ها

ویدئوکلیپ قطعه‌ای قدیمی و منتشر نشده از مهرداد کاظمی خواننده پیشکسوت موسیقی را که به تازگی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهرداد کاظمی خواننده شناخته شده دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی بود که با اجرای آهنگ «ای ساربان» همراه با گروه کر و ارکستر سمفونیک تهران نامش پیش از گذشته بر سر زبان ها افتاد.

کاظمی از معدود خوانندگانی بود که در اولین سال‌های پس از انقلاب در ایران همراه با هنرمندانی چون محمد گلریز، رشید وطن‌دوست، اسفندیار قره‌باغی، محمدرضا شجریان و شهرام ناظری اجرایش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شد و در واقع می توان گفت با حضور این خواننده پخش موسیقی پاپ و شاد در تلویزیون آغاز شد.

او در سال ۹۱ بر اثر سانحه تصادف دچار عارضه مغزی شده و برای معالجه راهی آمریکا شد، او به تازگی در اسفند ۹۷ ویدئویی را از آمریکا برای برنامه «حالا خورشید» رضا رشیدپور ضبط و ارسال کرده بود.

حال و پس از مدت‌ها دوری از فعالیت هنری، کاظمی قطعه قدیمی از خود را که تاکنون پخش نشده است را منتشر کرد. این قطعه «پرنده غزل ساز» نام دارد و ترانه، آهنگسازی و خوانندگی آن برعهده کاظمی بوده است.

۲۴۱۲۴۳

کد خبر 1240220

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس