8نهال به پاس زحمات 8مدیر روابط عمومی کاشته شد


با تلاش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هشت نهال به پاس زحمات هشت مدیر این مرکز از ابتدای تاسیس تاکنون در حیاط مجاور مرکز روابط عمومی کاشته شد.

8نهال به پاس زحمات 8مدیر روابط عمومی کاشته شد
به گزارش شفاف، امروز (سه شنبه) به یاد هشت مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه و با حضور مدیران سابق، هشت نهال در حیاط وزارت ارتباطات کاشته شد.

سیدجمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره هدف از این اقدام اظهار کرد: قدردانی یکی از ویژگی های مهم انسان های فرهیخته محسوب می شود و کسانی که قدر گذشتگان را می دانند کمتر اشتباه می کنند، تاریخ می تواند برای ما الگو باشد چون تجاربی که از تاریخ به دست می آید در هیچ کتابی یافت نمی شود.

وی افزود: همانطور که ما از خالق تشکر می کنیم باید ممنون اقدامات بنده او هم باشیم، بنابراین از روز نخست ورود بنده به مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات همه مدیرانی که پیش از این در این کسوت قرار داشتند را شناسایی کردم و تصاویر آنها را در اتاق مدیر این مرکز نصب کردم تا با دیدن آنها زحماتشان را به یاد بیاورم زیرا آنها بودند که راه را برای حضور من هموار کرده اند.

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: امروز به نشانه قدردانی از مدیران سابق مرکز روابط عمومی در خیابان مجاور این مرکز هشت نهال به یاد آنها با حضور تعدادی از این مدیران کاشته شد.

هادیان خاطرنشان کرد: این نهال ها به یاد بود کسانی است که برخی از آنها در بین ما نیستند، برخی در کسوت دیگری مشغول به کارند و یا بازنشسته شده اند.

بر اساس این گزارش، نهال های کاشته در حیاط مجاور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با نام و به پاس زحمات فریدون مشیری نخستین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، میرزا بابا مطهری نژاد، فرهاد سپه رام، محمود هراتیان نژادی، محمد حسین پور، مجید سرسنگی، محمدرضا صبور و محمدرضا فرنقی زاد کاشته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403