38 موردساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی پاکدشت تخریب شد


38 موردساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی پاکدشت تخریب شد

تهران – ایرنا- رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی پاکدشت از تخریب 38مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اسماعیل دوستی مقدم روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت در راستای حراست از اراضی کشاورزی و با هماهنگی دستگاه قضایی ، نسبت به تخریب 38 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان اقدام کرد.
وی افزود : این ساخت و سازهای غیر مجاز به استناد تبصره یک و دو ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی و با حضور نمایندگان فرمانداری ، نیروی انتظامی و نماینده دستگاه قضایی تخریب شد.
وی اظهار داشت : 28 مورد این ساخت و سازها به صورت ساخت سوله در اراضی کشاورزی روستای حاجی آباد پاکدشت صورت گرفته بود.
دوستی مقدم افزود: همچنین 10 مورد ساخت و ساز نیز به صورت بتون ریزی، پی کَنی و اجرای فوندانسیون صورت گرفته بود که به طور کامل تخریب شد.
بیان کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تخلفی است که با شدت با آن برخورد شده و درصورت مشاهده ، با طرح شکایت در مراجع قضایی نسبت به تخریب آن اقدام می شود.
رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی پاکدشت از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مرتبط با ساخت وساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی، مراتب را با استفاده از سامانه 131 اطلاع رسانی کنند.
پاکدشت بیش از 27 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد.
پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
تهرام/7254//1348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...