6 تُن گوشت قرمز در خوی توزیع می شود


6 تُن گوشت قرمز در خوی توزیع می شود

ارومیه - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: طی روزهای باقی مانده از سال جاری 6 تُن گوشت قرمز در قالب برنامه های تنظیم بازار و جلوگیری از بالا رفتن قیمت این ماده پروتئینی در این شهرستان توزیع می شود.

ایرج مرندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سیاست اعلامی جدید از سوی وزارت صنعت و معدن، سیستم توزیع و تهیه و نظارت گوشت کشور به ادارات صمت محول شده است.
وی اضافه کرد: بر اساس طرح جدید میزان توزیع گوشت براساس میزان جمعیت آن شهرستان بوده و با توجه به جمعیت خوی که 10.7 درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده، میزان 6 تن گوشت به این شهر اختصاص یافته است.
وی با اشاره به قیمت های مصوب گوشت، اظهار کرد: گوشت منجمد گوساله با قیمت 315 هزار ریال، گوشت ران با قیمت 325 هزار ریال و گوشت سردست و گردن گوساله با قیمت 380 هزار ریال جهت استفاده مردم توزیع می شود.
مرندی افزود: در طرح جدید هر خانوار ایرانی می تواند سه تا چهار کیلوگرم خریداری کند و برای دریافت این میزان گوشت، نام، نام خانوادگی، شماره تماس و کد ملی خریدار ثبت می شود.
رییس اداره صنعت خوی بیان کرد: هماهنگی های توزیع این گوشت با ستاد تنظیم بازار شهرستان بوده و در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف مجاز سطح شهرستان عرضه می شود.
وی یادآور شد: مصرف کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می توانند با شماره تلفن 124 تماس بگیرند و شکایت های خود را مطرح کنند.
به گزارش ایرنا طی چند ماه اخیر با افزایش قیمت اقلام مختلف مورد نیاز مردم، نگرانی هایی در خصوص بازار شب عید و احتمال سودجویی برخی افراد به وجود آمد و مسوولان تمام توان خود را برای رفع این نگرانی ها به کار گرفتند.
8135/3072

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری