بازارچه‌های صنایع‌دستی و سوغات در گلستان راه‌اندازی می‌شود


 بازارچه‌های صنایع‌دستی و سوغات در گلستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان با اشاره به راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی در نوروز سال 98 گفت: 50 نوروزگاه برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی در استان برپا می‎شود.

به گزارش گلستان 24 ؛ ابراهیم کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته گلستان از گردشگران و مسافران نوروزی اندیشیده شده است و دستگاه‌های خدمات‌رسان و نظارتی نیز کشیک‌های نوروزی خود را فعال کرده‌اند.

وی با اشاره به تنوع جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و وجود تفرجگاه‌های متعدد در استان گفت: در نوروز 97 استان گلستان میزبان بیش از یک میلیون و 600 هزار مسافر بود که براساس پیش‌بینی‌ها در نوروز 98 شاهد افزایش تعداد مسافران و گردشگران خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تنوع قومی و مذهبی در گلستان را یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری دانست و بیان داشت: 50 نوروزگاه در شهرستان‌های مختلف در نوروز 98 برپا خواهد شد. همچنین برای ایام نوروز بازارچه‌های صنایع‌دستی و سوغات نیز در شهرهای مختلف استان برپا می‌شود.

کریمی افزود: 11 ایستگاه پلیس راه، 36 پایگاه هلال احمر، 50 پایگاه اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، 21 داروخانه شبانه‌روزی و 9 پایگاه امداد خودرویی در ایام نوروز فعال خواهند بود.

وی گفت: همچنین 12 قاضی کشیک در دادگاه‌های استان، 18 شرکت خدمات بیمه‌ای، 31 پایگاه اطلاع‌رسانی هلال احمر، یکهزار و 250 نیروی فعال ایمنی و سلامت مسافران، 369 ناظر سازمان صنعت، 221 ناظر دانشگاه علوم پزشکی و 16 راهدارخانه در ایام نوروز 98 به مسافران و گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد