تصادف 2 خودرو در خور و بیابانک سه کشته داشت


تصادف 2 خودرو در خور و بیابانک سه کشته داشت
بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیون در کیلومتر ۸۰ محور خور به چوپانان در استان اصفهان سه کشته برجا گذاشت.

رئیس هلال احمر خور و بیابانک در گفت و گو با ایرنا، زمان وقوع این تصادف را ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه صبح امروز در پنج کیلومتری منطقه چوپانان اعلام کرد.

حسین ایرجی افزود : به محض اطلاع ، نجاتگران پایگاه امدادی سه راهی پلیس راه خور - جندق به محل حادثه اعزام شدند اما شدت تصادف به حدی بود که سه نفر از سرنشینان پراید در دم کشته شدند.

به گفته وی پیکر این افراد به مرکز درمانی منطقه انتقال یافتند.

وی اظهارداشت : علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

میزان خسارات ناشی از تصادفات منجر به فوت و جرح در کشور طی ۱۰ سال گذشته به گفته مسوولان امر برابر با ۶ درصد تولید ناخالص ملی بوده است.

این در حالی است که سالانه ۱۷ هزار نفر در اثر سوانح جاده ای به خصوص در جاده های کویری کشور جان خود را از دست می دهند و ۲۵۰ هزار نفر نیز مصدوم می شوند.

جمعیت هلال احمر خور و بیابانک دارای ۲ پایگاه امداد جاده ای، یک دستگاه ست نجات، ۲ دستگاه کامبی توز، ۲ دستگاه آمبولانس و ۴۵ امدادگر است .

به گفته کارشناسان یکی از عوامل تصادفات در محورهای خور و بیابانک و حوزه چوپانان دو طرفه بودن جاده هاست.

در زمان حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۲۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد و همچنین حدود ۴۷ هزار و ۲۶۳ کیلومتر مربع از مساحت ایران در زمره بیابان و کویر به ویژه در مرکز کشور قرار می‌ گیرد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند