ترکیه پرواز این نوع هواپیما را متوقف کرد


ترکیه پرواز این نوع هواپیما را متوقف کرد

مدیر خطوط هوایی ترکیه: پروازهای تجاری هواپیماهای بوئینگ 737 مکس8 تا زمانی که اوضاع مبهم مرتبط با امنیت پرواز هواپیماهای مذکور مشخص شود متوقف شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی ترکیه، شرکت خطوط هوایی ترکیه پرواز هواپیماهای بوئینگ 737 نوع مکس 8 را متوقف کرد.
بلال اِکشی مدیر خطوط هوایی ترکیه در حساب شخصی خود در شبکه مجازی با اعلام این موضوع افزود: پروازهای تجاری این نوع هواپیماها از امروز 13 مارس (22 اسفند) تا زمانی که اوضاع مبهم مرتبط با امنیت پرواز هواپیماهای مذکور مشخص شود متوقف شده است.
بلال اکشی با بیان اینکه این تصمیم برای ایمنی مسافران اتخاذ شده است ابراز امیدواری کرده است، مردم ترکیه و مسافران با خوش بینی با این موضوع برخورد کنند.
اِکشی خاطرنشان کرد، تغییرات در برنامه پروازهای خطوط هوایی ترکیه با ارسال پیامک همچنین از طریق سایت خطوط هوایی ترکیه اعلام خواهد شد.
یحیی اوستون مشاور امور مطبوعاتی خطوط هوایی ترکیه نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ناوگان هوایی 12 فروند از هواپیماهای 737 مکس 8 را در اختیار دارد که تا زمان اتخاذ تصمیم جدید پرواز این هواپیماها از 13 مارس ( 22 اسفند) متوقف شده است.
در سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 737 ماکس 8 که سه روز پیش در اتیوپی روی داد همه 157سرنشین آن کشته شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان