برگزاری مراسم قرائت دعای پرفیض کمیل در شب لیله الرغائب


برگزاری مراسم قرائت دعای پرفیض کمیل در شب لیله الرغائب

مراسم قرائت دعای پرفیض کمیل در شب لیله الرغائب پنجشنبه 23 اسفندماه بعد از اقامه نماز عشاء در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم قرائت دعای پرفیض کمیل در شب لیله الرغائب پنجشنبه 23 اسفندماه بعد از اقامه نماز عشاء با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده قرائت می شود که این مراسم نیز بصورت زنده از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

«لیله الرغائب» شب بسیار بزرگی است که شب جمعه اول ماه رجب را شامل می شود اما به شرط اینکه روز پنجشنبه آن نیز، داخل در ماه رجب باشد. رسول خدا صل الله علیه وآله می فرمایند: «غافل نشوید از اولین جمعه ماه رجب!! چرا که ملائکه از آن به عنوان «لیله الرغائب» یاد می کنند و در همین روایت آمده است که هنگامی که ثلث شب می گذرد فرشتگان در اطراف کعبه جمع می شوند و از طرف خدا به آنها خطاب می شود: ای ملائکه من! هرچه می خواهید ابراز کنید که به شما خواهم داد و آنها در پاسخ می گویند درخواست ما این است که روزه داران ماه رجب را مورد غفران قرار دهی.

بنابراین گزارش همزمان با شب شهادت امام علی النقی (ع)، مراسم قرائت زیارت جامعه کبیره در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار شد.

این مراسم معنوی شنبه 18 اسفندماه پس از اقامه نماز عشاء در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام با نوای حاج مجتبی باقری برگزار و از شبکه قرآن سیما بصورت مستقیم پخش شد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟