گسترش فعالیت بخش خصوصی سبب کاهش فسادها و رانت ها می شود


گسترش فعالیت بخش خصوصی سبب کاهش فسادها و رانت ها می شود

رحیمی گفت: موارد اجرایی را باید به سمت بخش خصوصی سوق دهید چرا که با این هدف می توان از بروکراسی آزاد شد و سودآوری را افزایش داد، با این کار شاهد کاهش فسادهای اقتصادی و رانت ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی» امروز (چهارشنبه ۲۲ اسفند) در جلسه «شورای گفتگو» استان فارس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید بر پررنگ تر شدن نقش بخش خصوصی، گفت: در این راستا در حال فراهم کردن بستر مناسبی برای محیط حقوقی هستیم و این برای برون رفت از شرایط کنونی اقتصاد کشور موثر خواهد بود.

استاندار فارس با اشاره به «خودتحریمی ها» علاوه بر تحریم های دشمن، بیان کرد: با تسهیل بروکراسی اداری و قوانین دست و پا گیر، بخش حصوصی می تواند در معیشت موثر باشد، باید با دید مثبت به بخش خصوصی نگاه کرد و از ایده های بست قدرت اداری آزاد شد.

وی افزاد: موارد اجرایی را به سمت بخش خصوصی سوق دهید چرا که با این هدف می توان از بروکراسی آزاد شد و سودآوری را افزایش داد، همچنین شاهد کاهش فسادهای اقتصادی و رانت ها خواهیم بود.

رحیمی با تاکید بر لزوم ادامه برگزاری چنین جلساتی، عنوان کرد: پیشنهادها می توانند سبب اصلاح قوانین دست و پاگیر شوند، باید اولویت ها را در این جلسات مشخص کرد، همچنین همکاری بانک ها و دستگاه های اجرایی در رونق تولیدات و رفع موانع آن را خواستاریم.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر