گام دوم انقلاب را با نام و یاد شهدا برداریم


گام دوم انقلاب را با نام و یاد شهدا برداریم

کرج - ایرنا - نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت 22 اسفند ماه روز شهدا گفت: گام دوم انقلاب اسلامی را باید با نام و یاد شهدای والامقام برداریم و در مسیر آرمان های والای این عزیزان حرکت کنیم .

محمد جواد کولیوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: گام دوم انقلاب با بهره گیری از تجارب گذشته توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده که چراغ راه آینده کشور برای مردم و مسئولان است.
وی یادآورشد: بیانیه گام دوم انقلاب در راستای راهبردها و اهداف انقلاب اسلامی و به عنوان راهبردی برای 40 سال آینده جمهوری اسلامی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد که همه مردم ایران به آن لبیک می گویند.
کولیوند اضافه کرد: پس از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی ، کشور باید به سمت اهداف بلند خود حرکت کند که در این راستا توجه به جوانان در اولویت قرار گیرد.
وی بیان داشت: بدون شک مسئولان و مدیران اجرایی در طول 40 سال گذشته از تجربه های بسیاری برخوردار هستند که باید آن را به جوانان منتقل کنند.
کولیوند به مزیت هایی جوان گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: نیروهای جوان باسوادتر از نسل گذشته و به دانش روز مسلط هستند و با انگیزه قوی و خستگی ناپذیری خود می توانند در راه رسیدن کشور به آرمان های بزرگ کمک کنند.
وی ادامه داد: کشور ایران امروز در بسیاری از زمینه ها از ظرفیت های بالایی برخوردار است که این توانمندی با توجه به حضور دانشمندان جوان و جوان گرایی در کشور کسب شده است.
کولیوند گفت: عدالت و مبارزه با ظلم در بیانیه رهبر فرزانه انقلاب از آرمان های انقلاب ذکر شده است چرا که تنها ایران به عنوان یک ابرقدرت توانست چهار دهه در مقابل آمریکا ایستادگی کند و همواره حامی مظلوم و دشمن متجاوز تلقی شود.
وی عنوان کرد: اجرای عدالت از جمله مواردی است که در این زمینه، انقلاب اسلامی الگوی بسیاری از ملت ها است که همه مردم و مسئولان باید به آن اهتمام ورزند.
این نماینده مجلس گفت: ایران با وجود فشارهای دشمن، جنگ تحمیلی، خیانت های منافقان، وجود گروه های تروریستی، فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه در طول 40 سال، روز به روز قدرتمندتر از گذشته گام برداشته است.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
2819/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد