تست آفرود تویوتا پرادو وی ایکس مدل 2018 | فیلم


در کلاس خودرو های قدرتی برای جاده های آفرود بی شک تویوتا پرادو وی ایکس – وی ایکس ال وجود دارند. آپشن های این خودرو ها درمقایسه با ( Gx دو در و چهار در ) مدل های 2007 تا 2015 تغییرات بسیاری داشته که میتوان به گرمکن سردکن، ایربگ، کول باکس و تعداد سنسور اشاره کرد که در مدل های 2007، 2008، 2009 وجود نداشته البته این امکانات آپشنال هستند و شما...

در کلاس خودرو های قدرتی برای جاده های آفرود بی شک تویوتا پرادو وی ایکس – وی ایکس ال وجود دارند. آپشن های این خودرو ها درمقایسه با ( Gx دو در و چهار در ) مدل های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ تغییرات بسیاری داشته که میتوان به گرمکن سردکن، ایربگ، کول باکس و تعداد سنسور اشاره کرد که در مدل های ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ وجود نداشته البته این امکانات آپشنال هستند و شما میتوانید از آن ها صرف نظر کنید.تویوتا پرادو وی ایکس – وی ایکس ال – با دو نوع سوخت به بازار عرضه شده که تویوتا پرادو وی ایکس: بنزینی و تویوتا پرادو vxl دیزلی میباشد که قیمت آن افزایش می یابد؛ تویوتا پرادو vxl بیشتردر عربستان موجود است و به دلیل وجود منطقه بیابانی این خودرو طرفداران خود را در آن منطقه پیدا کرده. ( تویوتا پرادو vx بنزینی ) چند تعداد از آن در ایران موجود میباشد؛ موتور این ماشین بنزینی و دو قلو است و مصرف آن زیاد است.

تست آفرود تویوتا پرادو وی ایکس مدل 2018 | فیلم

پرادو | تگ

آپشن های ( تویوتا پرادو vx بنزینی ): ترمز آن از نوع دیسکی خنک شونده و دارای سیستم: ( DAC – ABS – EBD – VSC – TRC – VDMI – ATRC ) است – این آپشن ها در مدل های قدیمی کمتر دیده شده – ایربگ در هر دو مدل: تویوتا پرادو vx و vxl تعداد آن ۷ میباشد که برای زانو، روی فرمان و یک پرده ای برای اطراف قرار گرفته. چراغ های هردو خودرو سیستم تغییر نور در پیچ است که در مدل ها قدیمی آن نبود. تعداد بلندگو در مدل vx به تعداد ۱۴ تا است. سیستم (۴*۴) چهار چرخ فعال در هر دو محصول قرار گرفته که باعث عملکرد بهتر در مسیر های نا هموار میشود.

(۳۵۴)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی