لیونل مسی: کریستیانو رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید یک شب جادویی داشت؛ آژاکس بازیکنان جوانی دارد که از هیچ چیز نمی‌ترسند


لیونل مسی: کریستیانو رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید یک شب جادویی داشت؛ آژاکس بازیکنان جوانی دارد که از هیچ چیز نمی‌ترسند

رویارویی با تمام تیم های مرحله یک چهارم نهایی سخت است

طرفداری - بارسلونا مقابل لیون موفق شد با درخشش لیونل مسی، با نتیجه 5-1 پیروز شود و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. به گزارش آ اس، لیونل مسی پس از بازی گفت:

وقتی بازی 2-1 شد، کمی به زحمت افتادیم و لزومی نداشت این اتفاق بیفتد چون اجازه دادیم ضربات آزاد شرایط را پیچیده کند. خوشبختانه وقتی نتیجه 3-1 شد، احساس آرامش کردیم. با انگیزه بازی را آغاز کردیم و زود به گل رسیدیم. وقتی بازی 1-0 بود، شرایط آرامی داشتیم و بهترین ورژن تیم در آن برهه از بازی بود. وقتی بازی 3-1 شد، فضا پیدا کردیم و توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

مسی در مورد گل سوم بارسلونا که نقشی کلیدی در پیروزی داشت، گفت:

وقتی دروازه بان توپ را لمس کرد فکر کردم گل نمی شود اما خوشبختانه گل شد.

فوق ستاره بارسلونا در مورد درخشش شب گذشته کریستیانو رونالدو و یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید و همچنین تیم های حاضر در یک چهارم نهایی گفت:

باید این طور آغاز کنم که کریستیانو و یووه بازی چشمگیری انجام دادند. یک سورپرایز بزرگ بود. فکر می کردم اتلتیکو قوی تر از این باشد اما یووه به خوبی برتری داشت و کریستیانو یک شب جادویی داشت. رویارویی با تمام تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی سخت است. به عنوان مثال منچسترسیتی یا آژاکس که نشان داد تیمی بزرگ با بازیکنان جوانی است که از هیچ چیز نمی ترسد. لیورپول هم قدرت زیادی دارد.

سه گانه؟

باید آرامش خاطر داشته باشیم و به سختی برای آمادگی در بازی ها تلاش کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید