رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه وضعیت اقتصادی کشور رها شده و نتیجه عملکرد دولت هرج و مرج اقتصادی است.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: امروز شاهد هرج و مرج اقتصادی در حوزه های مختلف، از صنعت خودرو گرفته تا گوشت و لبنیات و شکر و پیاز هستیم و این وضعیت نشان می دهد که دولت همه کارها را رها کرده است.

وی افزود: مگر می شود قیمت انواع کالاها و اجناس هر روز نسبت به روز گذشته بیشتر شده و دولت و وزرای اقتصادی هیچ کاری برای کنترل قیمت ها انجام ندهد؟

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما در جنگ نظامی و تحریم ها موفق بودیم و توانستیم هم دشمن متجاوز را از کشور بیرون کرده و هم در زمان اوج تحریم ها، اقتصاد را مدیریت کنیم.

خجسته گفت: مردم می پرسند پس چرا امروز نمی توانیم قیمت گوشت و شکر را مدیریت کنیم؟ آیا عده ای نمی خواهند قیمت ها و بازار کنترل شود؟ آیا دولت کار را رها کرده که شاهد هرج و مرج اقتصادی هستیم؟ دولت چرا اقدامی برای کنترل وضعیت اقتصادی کشور نمی کند؟

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج که چرا مجلس وارد نمی شود و با استیضاح وزرای اقتصادی مانع فشار بیشتر به مردم در حوزه اقتصادی نمی گردد؟ گفت: این کار آغاز شده است. تعدادی از وزرای اقتصادی استیضاح می شوند و برای شروع طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی کلید خورده است.