جلسه مشترک سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، سازمان بهزیستی و کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی


جلسه مشترک سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، سازمان بهزیستی و کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

روابط عمومی/ روز یکشنبه مورخ 97/12/14 به درخواست رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با دعوت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مسئولان سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره و مسئولان سازمان بهزیستی در محل مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و در جلسه مشترک درباره نظارت تخصصی و صدور پروانه اشتغال مراکز، بحث و بررسی گردید. در این جلسه ابتدا دکتر سلمان خدادادی...

روابط عمومی/ روز یکشنبه مورخ 97/12/14 به درخواست رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با دعوت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مسئولان سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره و مسئولان سازمان بهزیستی در محل مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و در جلسه مشترک درباره نظارت تخصصی و صدور پروانه اشتغال مراکز، بحث و بررسی گردید. در این جلسه ابتدا دکتر سلمان خدادادی با خیر مقدم به حضار با بیان تاریخچه تشکیل سازمان نظام و وظایف قانونی دو نهاد از حضار خواست نظرات خود را بیان نمایند. دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام با بیان ظرفیت‌های سازمان نظام و مواد قانونی کلیه روان‌شناسان، مشاوران ضرورتاً پروانه فعالیت و اشتغال را از این سازمان دریافت نمایند و نظارت تخصصی تمام مراکز بهزیستی برحسب مواد قانون به‌عهده این سازمان است و درخصوص مراکز تخصصی مجوز آن توسط این سازمان باید صادر شود و درباره مراکز مشاوره اجتماعی مطابق جمعیت هدف سازمان بهزیستی طی تفاهمنامه‌ای همکاری دوجانبه‌ای باید آغاز شود. در ادامه سایر مسؤلان سازمان نظام و بهزیستی به بیان نظرات خود پرداختند.

آقای قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی گفت طبق قانون تشکیل سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره پروانه اشتغال به عهده این سازمان است و نظارت بر آن هم باید سازمان نظام انجام دهد. درخصوص مراکز با توجه احکام برنامه ششم که مراکز مشاوره اجتماعی مرجع صدور مجوز را سازمان بهزیستی دانسته است. سایر نمایندگان نیز نظرات خود را بیان داشتند، رئیس کمیسیون اجتماعی در جمع‌بندی اظهار داشت، کمیته‌ای مشترک متشکل از نمایندگان کمیسیون اجتماعی، سازمان نظام و سازمان بهزیستی به یک مفاهمه مشترک برحسب نظرات بیان شده رسیده و کل اختلافات موجود حل و فصل شود.

منبع: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل