نوزادی عجیب الخلقه که توسط پدرش زنده به گور شد (عکس)


نوزادی عجیب الخلقه که توسط پدرش زنده به گور شد (عکس) برای آنکه نوزاد بتواند هر چه بهتر رشد کند، برخی عادات و اخلاق های زشت و ناپسند را کنار بگذارند تا در شکل گیری شخصیت فرزند خود تاثیر منفی نگذارند و آنرا به بهترین سمت ممکن سوق دهند. با این وجود نوزاد ممکن است گاها به دلایل ارثی و یا عدم نگهداری صحیح در دوران بارداری و…. بعد از زایمان با...

نوزادی عجیب الخلقه که توسط پدرش زنده به گور شد (عکس)

برای آنکه نوزاد بتواند هر چه بهتر رشد کند، برخی عادات و اخلاق های زشت و ناپسند را کنار بگذارند تا در شکل گیری شخصیت فرزند خود تاثیر منفی نگذارند و آنرا به بهترین سمت ممکن سوق دهند.

با این وجود نوزاد ممکن است گاها به دلایل ارثی و یا عدم نگهداری صحیح در دوران بارداری و…. بعد از زایمان با بیماری های مختلفی که شاید اتفاق افتادن آن میان ۱ از ۵۰۰ هزار نوزاد می باشد، متولد شود که امروزه با وجود فناوری های موجود در سطح جهان می توان این بیماری ها را حتی در رحم مادر نیز مشاهده نمود.

برای مثال اخیرا نوزاد هندی عجیب الخلقه ای که با دو سر به هم چسبیده به دنیا آمده بود، توانست حاشیه ساز شود و در صفحات مجازی با واکنش های متعددی روبرو شود.

نوزادی عجیب الخلقه که توسط پدرش زنده به گور شد (عکس)

طبق گفته جراحان، نوزاد عجیب الخلقه ای با دو سر به هم چسبیده در شهر کاشمیر هندوستان متولد شد که گویا پدر این نوزاد آن را قبول نمی کند و برای آنکه بتواند آنرا به نحوی از خود دور سازد، تصمیم گرفت تا نوزاد را زنده زنده دفن کند.

به گزارش پس از دفن بی شرمانه و زنده زنده نوزاد توسط پدر بی مسئولیتش، ساعاتی بعد یک گورکن زمانیکه از آن منطقه در شهر نواتتا در حال عبور بود، ناگهان صدای گریه کردن یک نوزاد را از زیر زمین متوجه می شود که با جستجویی کوتاه موفق به خارج کردن نوزاد عجیب الخلقه از قبر می کند!

وزن سر دوم این نوزاد چیزی حدودا نزدیک به دو کیلوگرم بود پس از یافتن نوزاد توسط گورکن، به بیمارستان منتقل شد و توسط جراحان مغز و اعصاب تحت جراحی قرار گرفت. آقای دکتر عبدال رشید بهات که جراح این نوزاد بود، این گونه گفت:” نوزاد ۴۰ روزه زمانیکه به بیمارستان منتقل شد، حال خوبی نداشت

نوزادی عجیب الخلقه که توسط پدرش زنده به گور شد (عکس)

خانواده او برای رهایی از این نوزاد، آنرا زنده زنده درون قبر قرار دادند. به همین دلیل ابتدا تحت مراقبت های ویژه قرار داده شد. نام این اتفاق ” Encephalocele ” می باشد که در آن یک نوزاد با دو سر به دنیا می آید که چنین اتفاقی ۱ از ۵۰۰۰ کودک رخ می دهد!”.

در نهایت عملیات جدا سازی سر دوم از این کودک بی نوا، ۳ ساعت به طول انجامید و کاملا موفقیت آمیز بود و این نوزاد توانست جان سالم بدر ببرد و انتظار می رود این نوزاد بتواند بطور معمول به زندگی خود ادامه دهد.همچنین طبق گزارش رسانه های محلی، پدر بی مسئول دستگیر شده است و اما اینک به ضمانت برادرش از بازداشت بیرون آمده است.

نوزادی عجیب الخلقه که توسط پدرش زنده به گور شد (عکس) .

منبع
شاید دیگر مطالب روژان را هم دوست داشته باشید

نوزادی عجیب الخلقه که توسط پدرش زنده به گور شد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو اولین اجرای معین در ایران !