تمجید مقاومت بحرین از نقش نجباء در شکست نقشه‌های آمریکا


تمجید مقاومت بحرین  از نقش نجباء در شکست نقشه‌های آمریکا

الراشد با بیان اینکه «دبیرکل نُجَباء همواره خاری در چشم آمریکا و همپیمانان غربی ـ عربی اش خواهد ماند» ، به نقش این جنبش و دیگر گروه‌های مقاومت در شکست توطئه‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه رسانه ای مقاومت اسلامی نجباء، «راشد الراشد» رئیس دفتر سیاسی جمعیت عمل اسلامی بحرین در پی قرار گرفتن مقاومت اسلامی نُجَباء و دبیرکل آن «شیخ اکرم الکعبی» در فهرست تروریستی SDN توسط آمریکا، اظهار داشت: این امر نشان افتخار و شرافتی برای کسانی است که با تروریسم، استکبار جهانی و مزدوران آن ـ در رأس آن‌ها رژیم‌های قبیله‌ای عقب‌مانده و مستبد و گروه‌های تروریستی، تکفیری و وهابی ـ جنگیده‌اند.

دکتر راشد الراشد با بیان اینکه «آمریکا آخرین دولتی است که حق سخن گفتن درباره تروریسم را دارد» تصریح کرد: این کشور امپراتوری خود را بر میلیون‌ها جمجمه از ملت‌های جهان و سرقت ثروت آنان به زور اسلحه، هیمنه و سیطره بنا نهاده است.

وی افزود: واشنگتن هنوز شیوه استکباری خود که مبتنی بر پشتیبانی از دولت‌ها و گروهک‌های جانی علیه بشریت است را ادامه می‌دهد. مواضع مفتضحانه آمریکا در خصوص قتل‌عام‌هایی که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان مرتکب می‌شوند؛ تنها یک مورد از مصادیق رقص آنان بر اجساد قربانیان و خون بیگناهان است.

این رهبر انقلابی بحرین، نُجَباء را جنبشی مقاوم و شریف توصیف کرد و گفت: رزمندگان این جنبش در کنار سایر گروه‌های مقاومت عراق برای اخراج اشغالگران آمریکایی، انگلیسی و غربی جنگیده‌اند؛ بنابراین عجیب نیست که ایالات متحده آنان را هدف قرار دهد.

الراشد ادامه داد: نُجَباء به رهبری شیخ اکرم الکعبی ضد تروریسم وهابی و داعش که از سوی واشنگتن حمایت و پشتیبانی می‌شود در عراق و سوریه جنگیده و نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا، اسرائیل، انگلیس و سایر رژیم‌های استعماری غرب در ایجاد خاورمیانه جدید ـ که پس از پایان عمر معاهده سایکس‌پیکو برای تقسیم هرچه بیشتر کشورهای منطقه طراحی شده بود ـ را به شکست کشانده است.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه مقاومت بحرین از نُجَباء و شیخ اکرم الکعبی، خاطرنشان کرد: همگان بدانند که این جنبش و دبیرکل آن همواره خاری در چشم آمریکا و همپیمانان غربی ـ عربی اش خواهد ماند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !